Változik a MÁV-Start személyes ügyfélszolgálati működése
MTI- A járványügyi helyzet miatt a MÁV-Start átszervezte és korlátozta személyes ügyfélszolgálatai működését – közölte a vasúttársaság.
A sorban állás és személyes érintkezések csökkentése érdekében a vasúttársaság arra kéri utasait, hogy jegy- és bérletvásárlás esetén részesítsék előnyben a MÁV applikáció használatát és az e-vonatjegy váltását.
A személyes ügyfélszolgálatok országosan március 19-étől korlátozott szolgáltatással és új helyszíneken várják az ügyfeleket.
Az eddigi, nyitott pultos ügyfélszolgálati helyszínek helyett, az adott állomás pénztárában, az erre kijelölt ablaknál történik az ügyfelek fogadása, a pénztárablakok kialakítása alkalmas a fertőzés kockázatának csökkentésére – közölte a MÁV.
Az új helyszíneken az ajándéktárgyak értékesítésére és az önkiszolgáló csomagmegőrzők üzemeltetésére nincs lehetőség, valamint a szegedi és a békéscsabai ügyfélszolgálaton szünetel a helyi autóbuszjegyek értékesítése. A személyes ügyfélszolgálatok többi szolgáltatása továbbra is elérhető – tájékoztatott a vasúttársaság.
A tájékoztatás szerint az érintett irodák között található a szegedi pályaudvar is.