Szeged365 állásvadász: segítünk, hogy ne maradj pénz nélkül!
Arra vállalkoztunk, hogy felderítjük a megyében és a városban meglévő, éppen aktuális, szabad munkahelyeket és megosztjuk azt veled, ugyanis azt szeretnénk, hogy a Napfény Városában senki se maradjon munka, pénz és megélhetés nélkül!
ÉRTÉKESÍTŐT KERES A SZEGEDI FESZÜLTSÉG KFT.
A Feszültség Kft. szegedi, Kollégiumi úti üzletébe villamosipari termékek értékesítésében jártas ÉRTÉKESÍTŐ kollégát keres.
Az ideális jelölt:
- rendelkezik hasonló kis-, vagy nagykereskedelmi üzletben szerzett tapasztalattal
- tapasztalt villanyszerelő-technikus
- jó kommunikációs készséggel bír
Feladat:
- vállalkozók, (generál) kivitelezők, cégek, áramszolgáltatók napi rendeléseinek teljesítése
- bolti értékesítés
- ajánlatok készítése
Munkaidő: H-P 7-16.30 közötti törzsidőben.
Elvárás:
- érettségi
- szakmai tapasztalat
- office és internet ismeret
Előny: villamosipari kivitelezési tapasztalat.
A munkavállalóval kapcsolatos elvárások: a pozíció betöltésére alkalmas végzettséggel rendelkező pályázók középfokú végzettség érettségivel. Egyéb ismeretek: Microsoft Office – haladó
Jelentkezni: fényképes önéletrajzzal itt: [email protected]
Részletek IDE kattintva.
ADMINISZTRÁCIÓS MUNKATÁRSAT KERES A SZEGEDI PLAZMASZOLGÁLAT KFT.
Az országosan 9 Plazma Pontot üzemeltető Plazmaszolgálat Kft. teljes cégre kiterjedő adminisztrációs feladatokkal, szegedi munkavégzéssel, nagy munkabírással ADMINISZTRÁCIÓS MUNKATÁRS (Szeged) pozícióba munkatársat keres.
Feladatkör, kompetenciák és felelősség:
• Széles körű adatrögzítési feladatok
• Adatok, információk gyűjtése és rögzítése majd ennek folyamatos aktualizálása
• Ajánlatok bekérése és feldolgozása
• Statisztikák készítése
• Részvétel a toborzási és kiválasztási folyamatok gyors és hatékony lebonyolításában (online álláshirdetések elkészítése, szerkesztése, feltöltése, jelöltek adatainak adatbázisba mentése, pályázók értesítése)
• Határidők betartása
• A felettes személyek munkájának teljes körű adminisztratív támogatása
Egyéb béren kívüli juttatások
• Dinamikusan növekvő szervezet multinacionális vállalati háttérrel
• Versenyképes fizetés
• Teljes munkaidős határozatlan idejű foglalkoztatás
• Fiatalos csapat és modern, átlag feletti munkahelyi környezet
A munkavállalóval kapcsolatos elvárások:
- középfokú végzettség érettségivel
- OKJ
- főiskolai végzettség
- egyetemi végzettség
Egyéb ismeretek:
- Microsoft Word – haladó
- Microsoft Excel – haladó
- Internet – haladó
Készségek és személyes tulajdonságok:
• Kiemelkedően precíz, alapos, megbízható munkavégzés, adminisztrációs rutin
• Legalább középfokú végzettség
• Felhasználói szintű számítógépes ismeret (Excel, Word, Internet)
• Önálló és dinamikus munkavégzés
• Érzelmileg stabil, kiegyensúlyozott, jó stressz tűrő képességű
• Monotonitás tűrés
Előnyt jelent:
• Hasonló területen szerzett munkatapasztalat
Jelentkezni: fényképes önéletrajzzal IDE kattintva.
PÁLYÁZATI TANÁCSADÓ MUNKATÁRSAT KERES A MCS TANÁCSADÓ KFT
Pályázati tanácsadó munkatársat keres az MCS Tanácsadó Kft. A Kis- és középvállalkozások megkereséséhez fejlesztési lehetőségek (ügyviteli rendszerek, dobozos szoftverek, vállalat irányítási rendszerek és szolgáltatások) kiajánlására, egy kötetlen de eredmény orientált együttműködésben, alkalmazotti jogviszonyban alkalmazná jövőbeni munkatársát. Régiók: Csongrád megye, Bács-Kiskun megye.
Feladat:
– céges ügyfélkör megszólítása
– napi munkavégzés vállalása
– jelentések készítése
Elvárások:
– B2B értékesítési tapasztalat
– céges kapcsolatrendszer a gyártó, kereskedő és szolgáltató
cégek irányában
– pályázati tanácsadói szakmai múlt
– home office vállalása
– saját személygépkocsi
Juttatások:
– alkalmazotti munkaviszony
– alapfizetés szakmai múltnak megfelelően(nettó 250.000- 400.000
Ft/Hó)
+50.000 Ft pojekt díj
– + jutalék
– útiköltség térítése
– egyéb juttatások: céges mobiltelefon, laptop
Egyéb béren kívüli juttatások:
– teljes körű betanítás a saját termékre vonatkozólag
– irodai háttér
– hosszú távú és biztos munkahely
– home office munkavégzés
– fejlődési lehetőség
Információk a kiválasztási folyamatról:
A munkatárs feladata kizárólag az ügyfélszerzés, az ezzel kapcsolatos feladatokat kell végeznie folyamatosan. A cég teljes körűen támogatja a munkatársat, irodai hátteret biztosít. A kiválasztás befejezésének tervezett időpontja: 2020.07.30. (még 25 nap van hátra)
A munkavállalóval kapcsolatos elvárások:
– középfokú végzettség érettségivel
– OKJ
– főiskolai/egyetemi hallgató
– főiskolai végzettség
– egyetemi végzettség
– posztgraduális végzettség
- Képzési szak: Értékesítés
- Jogosítvány: B kategória
- Szakma tapasztalat 3 év
Jelentkezni fényképes önéletrajzzal itt: [email protected]
Részletek IDE kattintva.