Mindenmás

Szeged365 állásvadász: segítünk, hogy ne maradj pénz nélkül!

Arra vállalkoztunk, hogy felderítjük a megyében és a városban meglévő, éppen aktuális, szabad munkahelyeket és megosztjuk azt veled, ugyanis azt szeretnénk, hogy a Napfény Városában senki se maradjon munka, pénz és megélhetés nélkül!

ÉRTÉKESÍTŐT KERES A SZEGEDI FESZÜLTSÉG KFT.

A Feszültség Kft. szegedi, Kollégiumi úti üzletébe villamosipari termékek értékesítésében jártas ÉRTÉKESÍTŐ kollégát keres.

Az ideális jelölt:

  • rendelkezik hasonló kis-, vagy nagykereskedelmi üzletben szerzett tapasztalattal
  • tapasztalt villanyszerelő-technikus
  • jó kommunikációs készséggel bír

Feladat:

  • vállalkozók, (generál) kivitelezők, cégek, áramszolgáltatók napi rendeléseinek teljesítése
  • bolti értékesítés
  • ajánlatok készítése

Munkaidő: H-P 7-16.30 közötti törzsidőben.

Elvárás:

  • érettségi
  • szakmai tapasztalat
  • office és internet ismeret

Előny: villamosipari kivitelezési tapasztalat.

A munkavállalóval kapcsolatos elvárások: a pozíció betöltésére alkalmas végzettséggel rendelkező pályázók középfokú végzettség érettségivel. Egyéb ismeretek: Microsoft Office – haladó

Jelentkezni: fényképes önéletrajzzal itt: [email protected]

Részletek IDE kattintva.

ADMINISZTRÁCIÓS MUNKATÁRSAT KERES A SZEGEDI PLAZMASZOLGÁLAT KFT.

Az országosan 9 Plazma Pontot üzemeltető Plazmaszolgálat Kft. teljes cégre kiterjedő adminisztrációs feladatokkal, szegedi munkavégzéssel, nagy munkabírással ADMINISZTRÁCIÓS MUNKATÁRS (Szeged) pozícióba munkatársat keres.

Feladatkör, kompetenciák és felelősség:

• Széles körű adatrögzítési feladatok
• Adatok, információk gyűjtése és rögzítése majd ennek folyamatos aktualizálása
• Ajánlatok bekérése és feldolgozása
• Statisztikák készítése
• Részvétel a toborzási és kiválasztási folyamatok gyors és hatékony lebonyolításában (online álláshirdetések elkészítése, szerkesztése, feltöltése, jelöltek adatainak adatbázisba mentése, pályázók értesítése)
• Határidők betartása
• A felettes személyek munkájának teljes körű adminisztratív támogatása

Egyéb béren kívüli juttatások

• Dinamikusan növekvő szervezet multinacionális vállalati háttérrel
• Versenyképes fizetés
• Teljes munkaidős határozatlan idejű foglalkoztatás
• Fiatalos csapat és modern, átlag feletti munkahelyi környezet

A munkavállalóval kapcsolatos elvárások:

  • középfokú végzettség érettségivel
  • OKJ
  • főiskolai végzettség
  • egyetemi végzettség

Egyéb ismeretek:

  • Microsoft Word – haladó
  • Microsoft Excel – haladó
  • Internet – haladó

Készségek és személyes tulajdonságok:

• Kiemelkedően precíz, alapos, megbízható munkavégzés, adminisztrációs rutin
• Legalább középfokú végzettség
• Felhasználói szintű számítógépes ismeret (Excel, Word, Internet)
• Önálló és dinamikus munkavégzés
• Érzelmileg stabil, kiegyensúlyozott, jó stressz tűrő képességű
• Monotonitás tűrés

Előnyt jelent:

• Hasonló területen szerzett munkatapasztalat

Jelentkezni: fényképes önéletrajzzal IDE kattintva.

PÁLYÁZATI TANÁCSADÓ MUNKATÁRSAT KERES A MCS TANÁCSADÓ KFT

Pályázati tanácsadó munkatársat keres az MCS Tanácsadó Kft. A Kis- és középvállalkozások megkereséséhez fejlesztési lehetőségek (ügyviteli rendszerek, dobozos szoftverek, vállalat irányítási rendszerek és szolgáltatások) kiajánlására, egy kötetlen de eredmény orientált együttműködésben, alkalmazotti jogviszonyban alkalmazná jövőbeni munkatársát. Régiók: Csongrád megye, Bács-Kiskun megye.

Feladat:

– céges ügyfélkör megszólítása
– napi munkavégzés vállalása
– jelentések készítése

Elvárások:

– B2B értékesítési tapasztalat
– céges kapcsolatrendszer a gyártó, kereskedő és szolgáltató
cégek irányában
– pályázati tanácsadói szakmai múlt
– home office vállalása
– saját személygépkocsi

Juttatások:

– alkalmazotti munkaviszony
– alapfizetés szakmai múltnak megfelelően(nettó 250.000- 400.000
Ft/Hó)
+50.000 Ft pojekt díj
– + jutalék
– útiköltség térítése
– egyéb juttatások: céges mobiltelefon, laptop

Egyéb béren kívüli juttatások:

– teljes körű betanítás a saját termékre vonatkozólag
– irodai háttér
– hosszú távú és biztos munkahely
– home office munkavégzés
– fejlődési lehetőség

Információk a kiválasztási folyamatról:

A munkatárs feladata kizárólag az ügyfélszerzés, az ezzel kapcsolatos feladatokat kell végeznie folyamatosan. A cég teljes körűen támogatja a munkatársat, irodai hátteret biztosít. A kiválasztás befejezésének tervezett időpontja: 2020.07.30. (még 25 nap van hátra)

A munkavállalóval kapcsolatos elvárások:

– középfokú végzettség érettségivel
– OKJ
– főiskolai/egyetemi hallgató
– főiskolai végzettség
– egyetemi végzettség
– posztgraduális végzettség

  • Képzési szak: Értékesítés
  • Jogosítvány: B kategória
  • Szakma tapasztalat 3 év

Jelentkezni fényképes önéletrajzzal itt: [email protected]

Részletek IDE kattintva.

Kapcsolódó cikkek

'Fel a tetejéhez' gomb