Hogy került egy Tornyai-kép a Mizo Coffee új csomagolására?
A minap épp egy Tornyai-festményes jeges kávé akadt a kezembe, és mivel az alföldi festészet kiemelkedő alakja is megyénkből származik, izgatni kezdett a kérdés, hogy mi ez az újítás. Utánajártunk a titoknak, és kiderült, hogy mostantól új köntösben, de a régi ízvilággal várnak a Sole-Mizo jeges kávéi: a most megjelent Art Coffee-széria összesen 30 gyönyörű műalkotást társít a jól bevált kávéreceptekkel, így a mentális feltöltődésben nemcsak a koffein, hanem a legkiválóbb festők képei is részt vesznek.
Eddig is sokszor életmentő volt a Mizo Coffee Selection szériája, a bárhol fogyasztható és ráadásul finom kávékülönlegességek sokszor lendítettek át a holtponton, arról nem is beszélve, hogy olyan rég elfeledett szót is visszahoztak a köztudatba, mint a cappuccino osztrák-magyar – és tegyük hozzá, jóval finomabb – verziója, a kapucíner.
Valójában elég nagyot húzott három éve a Sole-Mizo, amikor piacra dobta a jeges kávés termékcsaládot. A kezdeményezés hipp-hopp bevált, mert bár korábban is lehetett elviteles dobozos kávét kapni a hazai piacon, a Sole-Mizo termékei több milliós eladást produkálnak évente, a kezdeti 6 íz mára 10-re bővült. Mostantól pedig nemcsak frissítő, hanem egyedi esztétikai élményt is közvetítenek már a kávét rejtő csomagolások.
“Megkerestük a Szépművészeti Múzeumot és a Nemzeti Galériát, akik nagyon lelkesen fogadták az ötletet, így jöhetett létre a Mizo Art Coffee. A kávékon néhány külföldi képzőművész mellett a legkiválóbb magyar festők alkotásai tűnnek fel néhány különleges információ kíséretében. Nekem az egyik kedvencem a Tornyai-festménnyel díszített csomagolás, ő ugyanis hódmezővásárhelyi születésű festő, így számtalan szállal kötődik a régióhoz” – ismertette az új design megszületésének körülményeit Bagi Krisztina, a Sole-Mizo Senior Brand Managere.
FINOM KÁVÉ, NEM CSAK SZNOBOKNAK
Van valami megnyugtató abban, ha az ember kávézás közben egy kicsit ki tud esni a szürke hétköznapokból, és elkalandozhat gondolatban pár pillanatara. Ezt az élményt is segíti az Art Coffee, most összesen 30 alkotás színesíti a reggeli/délutáni/kora esti kávézásokat. Természetesen nem az egész Feszty körkép, hanem csupán a festmények 1-1 részlete kerül rá a dobozokra, pár érdekes infó kíséretében.
“Ízben maradt a tíz változat, a kávé erősségét a dobozon elhelyezett skála jelzi, és készül koffeinmentes kávé, méghozzá Latte Macchiato is. Igazi különlegességnek számít a Cold Brew, amely a kávé 12 órás hideg áztatásával készül el, főzés nélkül” – tette hozzá Bagi Krisztina.
“Napjainkban még inkább felerősödött az online kommunikáció így ezen a platformon is kiemelt figyelmet fordítunk a megjelenésekre. A pandémia alatt ugyan múzeumokba nem juthatnak el a fogyasztók, de a kávéinkon és a webes felületeinken keresztül további érdekességeket olvashatnak a művekről.” – vette át a szót Kovács Bettina, grafikus, junior brand manager.
A kezdeményezés célja az volt, hogy minél többen kedvet kapjanak a magyar művészethez, és az már most egészen biztos, hogy a Sole-Mizo kávéi közelebb hozták hozzánk a képzőművészek sokszor titokzatos világát.