Közélet

Pofánk leszakad: öt napja tartó csuklófájdalmak miatt hívott rohammentőt egy nő, nem kapott azonnal, ezért bepanaszolta a mentésirányítót

Meghökkentő panaszt voltak kénytelenek kivizsgálni az egyik mentésirányításon a két ünnep között. Az “ügy” azzal kezdődött, hogy öt napja tartó csuklófájdalmai miatt a mentők segítségét kérte egy harminc év körüli nő az esti órákban. A segélykéréstől számított 18 perc múlva a bejelentő ismét telefonált, ezúttal már azért, hogy panasz tegyen, amiért még nem érkeztek meg hozzá a mentők – kezdte az elképesztő történetet az OMSZ a közösségi oldalán, aminek az lett a vége, hogy a nő végül nem kérte a mentők segítségét, de azért még egyszer betelefonált, hogy káromkodások közepette lehordja őket.

Mint az OMSZ írja, a hanganyagok tanulsága szerint is, végig türelmes mentésirányító hosszasan próbálta elmagyarázni a fent említett nőnek, hogy éppen magasabb prioritású eseteknél nyújtanak segítséget az életmentők, ám ezt a nő nem volt hajlandó elfogadni, hogy a több napos csuklópanasz miatt, nem riaszthatnak azonnal egy szabad rohamkocsit. A bejelentő hallhatóan felháborodott ezen, és miután megtette a panaszt, már nem is kérte a mentők segítségét. A történet azonban itt még nem ért véget. A bejelentő pár óra múlva ismét felhívta a mentésirányítást, hogy a “A maga balf*** kollegája miatt, most elém kerülnek, akiket mentővel hoznak a sürgősségire” – sorokkal kiegészítse az előzőleg rögzítetteket. A vizsgálat eredményéről az Országos Mentőszolgálat ma hivatalosan is tájékoztatta a panaszost, miszerint nem hibázott a mentésirányító.

Kapcsolódó cikkek

Egy hozzászólás

'Fel a tetejéhez' gomb