Áll a bál, bedobta a törölközőt a közismert magyar futárcég
Komoly felháborodást váltott ki a vásárlók körében, hogy egy magyar csomagszállító cég „bizonytalan időre” bezárt – írja az Index, akik arról számoltak be, hogy a vásárlók pontos szállítási időpont ellenére sem kapták meg a megrendelt termékeket, amiket a webshopok addig nem küldenek ki újra, amíg a futárcég nem juttatja vissza a szállítmányokat. Számos vásárló még a kifizetett összeget sem kapja vissza amíg a webáruház és a futárcég nem állapodik meg.
A Royal Futár Hungária Kft. a héten jelentette be, hogy bizonytalan időre felfüggeszti a tevékenysége folytatását, amelynek értelmében keddtől nem vesz fel és nem is szállít ki küldeményt. Egy olvasó korábban arról írt a portálnak, hogy a 271 ezer forint értékben vásárolt csomagját az eladó cég addig nem küldi újra, amíg a csomagszállító cégtől nem kapja azt vissza. Azt egyelőre nem tudja, hogy ez mikor fog bekövetkezni, mert tájékoztatást a cégtől nem kapott.
ÁLL A BÁL, VAN, AKI A CSOMAGJÁT HIÁNYOLJA, VAN, AKI VISZONT A FIZETÉSÉT
A cég Facebook-oldalán több olyan bejegyzés is található, amiben a vásárlók arról panaszkodnak, hogy pontos szállítási időpont ellenére sem kapták meg az előre kifizetett csomagjukat. Vannak, akik nem is a csomag késését fájlalják, hanem sokkal inkább az információ hiányát. A cég egy állítólagos munkatársa az oldalukon azt is megemlíti, hogy a futárok se a novemberi, se a decemberi fizetésüket nem kapták kézhez.
2016-BAN VOLT UTOLJÁRA NYERESÉGES A KÖZISMERT FUTÁRCÉG
Bár a Royal-Futár Hungária Kft. évek óta egymilliárd forint feletti éves nettó árbevételt ért el, az elmúlt években csak 2020-ban volt nyereséges, amikor is 46,5 millió forintos adózott eredménnyel zárt. Ezt megelőzően 2016-ban volt utoljára nyereséges – akkor 22,5 milliós plusszal zárta az évet. 2019-ben 120 millió, 2018-ban 18 millió, 2017-ben pedig 5 millió forintos adózás előtti éves vesztesége volt a cégnek.
Forrás: Index
4 hozzászólás