Mindenmás

Leállás lesz a Vodafone-nál Szegeden is: több szolgáltatás nem lesz elérhető, és számlákat sem lehet majd befizetni

A Vodafone Magyarország július 11. és 16. között informatikai átállást végez, melynek ideje alatt csak korlátozottan lehet majd ügyeket intézni a szolgáltatónál és néhány szolgáltatás is elérhetetlen lesz – írja a HVG, ahol kiemelték, hogy a vállalat közlése szerint ez lesz a Vodafone–UPC integráció utolsó lépése, melynek eredményeképp a Vodafone Magyarország teljes mértékben konvergens digitális szolgáltatóvá válik.

A hatékonyabb, egységesebb ügyfélkiszolgálás érdekében a Vodafone Magyarország július 11–16. között informatikai átállást végez, ez idő alatt az online és személyes ügyintézés, értékesítés, valamint egyes szolgáltatások (például mobilvásárlás – autópálya-matrica, parkolás) nem lesznek elérhetők – adta hírül hétfő délelőtt a Vodafone.

AZ ALAPSZOLGÁLTATÁSOK MŰKÖDNEK MAJD

A szolgáltató felhívja a figyelmet arra, hogy az alapszolgáltatások működnek majd. Menni fog az otthoni vezetékes tévé, az internet és a telefon, lehet majd mobilhálózaton hívást indítani és fogadni, ahogy SMS-t küldeni és fogadni is. Működik majd a mobilinternet is. A műszaki hibabejelentéseket az érintett napokon is fogadja majd az ügyfélszolgálat.

A szolgáltató ugyanakkor arra kéri az ügyfeleket, hogy szükséges ügyeiket intézzék el még az átállás előtt, mivel azalatt nem lesz lehetőségük a szokásos ügyintézésre. Különösen igaz ez a vezetékes szolgáltatást igénybe vevő Vodafone-ügyfelekre. Egyes, vezetékes szolgáltatásokhoz kapcsolódó ügyintézésekre már június 24-től csak korlátozottan lesz lehetőség.

MUTATJUK, HOGY MIKOR, MI NEM LESZ ELÉRHETŐ

Június 24. és július 16. között nem lesz elérhető:

  • a vezetékes szolgáltatással kapcsolatos webshop, online leadott rendelések,
  • valamint a meglévő vezetékes szolgáltatások áthelyezése egy másik címre.

Július 11. és 16. között nem lesz elérhető:

  • a rendelés leadása a webshopon, és az új készülék vásárlása,
  • az új (mobil vagy vezetékes) szolgáltatás megrendelése – beleértve például a mobilinternet megrendelését, de a tévészolgáltatást is,
  • a roaming szolgáltatás aktiválása,
  • a meglévő (mobil vagy vezetékes) előfizetés módosítása – például díjcsomagváltás vagy a szerződéshosszabbítás,
  • a Vodafone TV weben és mobilon – ezeken a felületen tehát nem lehet majd tévézni,
  • a My Vodafone online ügyfélszolgálat, My Vodafone alkalmazás – a Vodafone weboldalon és alkalmazásban nem érhetők el a számlák, szolgáltatások,
  • a készülékekkel kapcsolatos ügyintézés (szerviz, kárrendezés, biztosítás),
  • a mobilvásárlás (autópálya-matrica, parkolás, lottó),
  • az Easy Rider alkalmazás,
  • és a feltöltőkártyás éves adategyeztetés, SIM-kártya aktiválása.

A teljes lista az informatikai átállásban érintett folyamatokról és a teendőkről a Vodafone erre a célra létrehozott oldalán érhető el.

Kapcsolódó cikkek

Egy hozzászólás

  1. Visszajelzés: connetix
'Fel a tetejéhez' gomb