Közélet

Kiderült, mekkora kárpótlást fizet a Vodafone ügyfeleinek a 24 órás leállásért

Kedden teljesen összeomlott a Vodafone és a Telekom, az ügyfelek nem tudtak tévézni, telefonálni, internetezni sem. A két szolgáltató közlése szerint a leállást áramkimaradást okozta. Az economox.hu értesülése szerint a Vodafone kompenzálja a szolgáltatásleállásért ügyfeleit, írta meg a 24.hu.

Mint korábban megírtuk, január 2-án kedden szinte teljesen leállt a Vodafone és a Telekom szolgáltatása: sem internetezni, sem telefonálni, sem tévét nézni nem lehetett. nem lehetett órákon keresztül, s nemhogy későn este, még másnap is akadozott a szolgáltatás, melyet a Vodafone el is ismert. A Vodafone kommunikációja szerint „a kimaradást áramszünet okozta az egyik szerverközpontban, a forgalom átirányításának ideje alatt a szolgáltatások az ország több pontján nem voltak elérhetőek”.

KÖZEL 24 ÓRA KELLETT A HIBA HELYREÁLLÍTÁSÁHOZ

A Vodafone Magyarország sajtóosztályán elmondták, hogy a Magyar Telekom Cloud & DataCenterben (Dataplex) bekövetkezett váratlan áramkimaradás miatt a bérelt infrastruktúrán nyújtott szolgáltatási területeken a Vodafone TV szolgáltatások helyreállítási ideje közel 24 órára nyúlt, amelynek oka a hirtelen áramkimaradás okozta, egymástól függetlenül jelentkező hibák feltárása és megoldása volt.

1000 FT-OT ÍRNAK JÓVÁ

A január 2-3. közötti időszakban a Vodafone TV szolgáltatásban bekövetkezett szolgáltatáskimaradás kompenzációjaként a Vodafone Magyarország az érintett ügyfelek januári havidíjából 1000 forintot jóváír, melyet a következő számlán érvényesít. Az érintett ügyfeleket sms-ben és számlalevelekben tájékoztatják a jóváírás részleteiről – közölte a társaság a portállal.

Forrás: 24.hu

Kapcsolódó cikkek

'Fel a tetejéhez' gomb