Közélet

Gubanc lépett fel az egyik banknál: van, akinek vásárlás után nőtt a számlaegyenlege, másnál viszont nem jelennek meg a bejövő pénzek

Kedden délelőtt többen is jelezték, hogy nem férnek hozzá az OTP-s számlájukhoz, nem tudnak kártyával fizetni, vagy nem frissül a fizetések után az egyenlegük. Van, akinek még nőtt is a számlaegyenlege, másnál viszont nem jelennek meg a bejövő pénzek. A bank szinkronizációs hibára hivatkozik, és egy hibaüzenet várja a netbankba bejelentkezőket is.

Többen is panaszkodtak kedden délelőtt, hogy valami nem stimmel az OTP Bank szolgáltatásainál. A bank maga is elismeri, hogy valami nem kerek: az ügyfeleket szinkronizációs problémára figyelmeztető üzenet fogadta az online felhasználói felületen. Ebben arról írt a bank, hogy bizonyos általuk vezetett számlák esetében egyes tranzakciók nem megfelelően jelennek meg, az egyenleget nem változtatták meg. Volt, akinek 3 000 forinttal több pénz lett a számláján, miközben vásárolt.

MINDENT MEGTESZNEK ANNAK ÉRDEKÉBEN, HOGY A PROBLÉMA MIELŐBB RENDEZŐDJÖN

Jelezték azt is, hogy szakembereik „mindent megtesznek annak érdekében, hogy a technikai probléma mielőbb rendeződjön”, ahogy azt is, hogy az érintett tételek „megfelelő rendezését, teljes szinkronizációját követően az egyenlegek újra a tranzakcióknak megfelelő értéket mutatják majd”, amiről újra tájékoztatják az ügyfeleiket, akitől megértést és türelmet, a kellemetlenségért pedig elnézést kérnek – írja a HVG

Láttál valamit, amely izgalmas, érdekes vagy hasznos lehet a Szeged365 Family többi tagja számára is? Töltsd le a vadonatúj applikációnkat, küldj fotót és légy a tudósítónk! 

App Store: https://apple.co/3ZdLaYm
Google Play: https://bit.ly/3LSOTHJ

Kövess a Szeged365 TikTok, Facebook és Instagram oldalakon is!

Köszönjük, hogy a virtuális családtagunk vagy!

Kapcsolódó cikkek

'Fel a tetejéhez' gomb