Gubanc van az egyik Szegeden is működő banknál, érinti az alkalmazást, a netbankot és a kártyás fizetést is

Szerda után csütörtökön is gubanc lépett fel az OTP okostelefonos alkalmazásál, se telefonon, se asztali gépen nem lehet belépni a pénzintézet számlavezetői felületére. Sőt, a leállás érinti a kártyás fizetésekhez használt POS-terminálokat is, így nem lehet ezeken a helyeken bankkártyával fizetni.
Ismét nem működik az applikáció (elindítva betölt a bank logója, majd ezt követően semmi nem történik, még a belépési képernyő sem töltődik be), ésaz internetbank sem elérhető. A probléma az online szolgáltatások elérhetőségét monitorozó Downdetectornál is látszik. Délután fél kettőkor már több mint 1200-an jelezték, hogy nem tudják használni az alkalmazást.
A TERMINÁLOKAT IS ÉRINTI A HIBA
A 24.hu szerint ahogy korábban, úgy a probléma most érinti a kártyás fizetésekhez használt POS-terminálokat is, információk szerint több helyen ezek az eszközök leálltak, lehetetlenné téve a fizetést. Ugyanezek a problémák jelentkeztek április 9-én is, az OTP ugyanakkor rövid időn belül elhárította a hibákat.