Gratulálunk! Díjat nyert a PICK Szeged és a Down Alapítvány közös kampánya
November 19-én este ünnepélyes keretek között adták át a Sport Forum Hungary 2025 Awards díjait. Igazán büszkék lehetünk, ugyanis a „CSR – az év akciója” kategóriában díjat nyert a PICK Szeged és a Down Alapítvány közös „Felemás zokniban a pályán” kampánya.
Vannak kampányok, amelyekről tudjuk, hogy fontosak. És vannak olyanok, amelyeknél már az első pillanatban érezzük: sokkal többről szólnak, mint magáról az akcióról. A márciusi OTP Bank-PICK Szeged – Csurgói KK mérkőzésen a PICK Szeged játékosai felemás zokniban léptek pályára, hogy felhívják a figyelmet a Down-szindróma társadalmi megítélésére és az együttélésből fakadó mindennapi értékekre. A PICK Szeged – mint Magyarországon és Európában is ismert és elismert sportszervezet – képes nagy nyilvánosságot biztosítani az elfogadás és a befogadás üzenetének, ezzel hozzájárulva egy nyitottabb, érzékenyebb társadalmi attitűd kialakításához – olvasható a PICK Szeged oldalán.
KISS BENCE AZ ELISMERÉSRŐL
A díjat Kiss Bence cégvezető vette át az alábbi gondolatok kíséretében: „A program célja az volt, hogy a sport erejével hozzunk létre egy egyszerű, mégis erős üzenetet: a másság érték, az elfogadás közös felelősségünk, és hogy a sport nemcsak teljesítményről és versenyről szól, hanem a közösség, az empátia és az összetartozás élményéről is.”



