Szegedi Sikersztorik: Szingapúrban nyit irodát az Antavo
A Covid helyzet átformálta az Antavo nevű hűségprogram-menedzsmenttel foglalkozó szegedi startup működését, ami még inkább segített a vállalkozás hatékonyságát növelni, olyannyira, hogy az idei tervek szerint már betörnek az ázsiai piacra is, konkrétan Szingapúrban terveznek irodát nyitni, írta cikkében a Forbes.
A vállalkozás szegedi irodájával elnyerte 2018 – ban Az Év Irodája díjat, a megváltozott járványhelyzetben viszont jelenleg ez az iroda üresen áll, a munkatársak home office – ban dolgoznak. A távmunka nem ismeretlen a cég számára, hiszen a menedzsment fele már az alapításkor is Budapesten volt, a másik fele Szegeden, így az átállás sem okozott fennakadást, nem kellett új rendszereket bevezetni.
UTAZÁSOK NÉLKÜL A SALES SZEMPONTJÁBÓL MEGNŐTT A VÁLLALKOZÁS HATÉKONYSÁGA
“Sales szempontból a hatékonyságunk nagyon megnőtt, mert nem kellett utazni. Egy üzleti út általában három nap – azzal, hogy ezek most elmaradtak, megsokszorozódott a meetingek száma. Tavaly úgy nézett ki a napirendünk, hogy reggel keltünk az ázsiai ügyfelekhez, nap közepén európaiakkal beszélgettünk, utána amerikaiakkal és kanadaiakkal, minden nap voltak meetingjeink. Ezt nem tudtuk volna menedzselni a covid előtt, mert értelemszerűen nem tudtunk volna kiutazni Katarba, Kanadába és Hongkongba egyszerre. Régen ezeket az ügyfeleket nagyobb eséllyel vesztettük el, mint most, mert nem volt local office-unk” – mondta el a Forbes kérdésére Nemes András, az Antavo társalapítója és értékesítési vezetője.
AMIKOR A GAZDASÁG SZENVED, A HŰSÉGPROGRAMOKRA JOBBAN FOGÉKONYABBAK AZ EMBEREK
A most nagyjából 52-53 fővel működő vállalkozás azonban számol azzal, hogy az a versenyelőny idővel el fog majd veszni, úgyhogy készülnek egy ázsiai iroda nyitására. Kecsmár Zsuzsa, társalapító elmondta, amikor a gazdaság szenved, a hűségprogramokra jobban fogékonyak az emberek, mert mindenki próbál ragaszkodni a már meglévő vásárlóihoz. “Nagy boom van az iparágban. Egyrészt van egy effektus, hogy a cégekben felgyorsult a digitális átállás, sok cég választotta az előremenekülést. Azokat a folyamatokat, amiket eredetileg úgy terveztek, hogy két-három év alatt fogják meglépni, sokkal hamarabb elindították. A vírus megmutatta, hogy felértékelődik a direkt kapcsolat a brand és a fogyasztó között, ehhez kellenek olyan rendszerek, amik a vásárlóval való kapcsolódási pontokat érzékelik, regisztrálják, biztosítják. Ennek az egyik tipikus elemei a loyalty, azaz a hűségrendszerek” – fogalmazott Kecsmár Zsuzsa a Forbes-nak.
AZ ANTAVO BEVÉTELÉNEK HARMADA AZ ÁZSIAI PIACRÓL JÖN
Nemes András elárulta, a szingapúri irodanyitásra konkrét tervekkel rendelkeznek, már vannak kollégáik Ázsiában, ebben az évben mindenképpen nyitni fognak. “Az Antavo bevételének a harmada jön az ázsiai piacról, ez a régió növekszik az összes közül a leggyorsabban. Azt is látjuk, hogy Ázsiából jön az innováció nagy része: nagyon sok minden, ami a hűségprogramokban jelentkezik, az ázsiai piacról érkezik, is fontos, hogy ezeket átvegyük” – árulta el Nemes András.
Forrás: forbes.hu
3 hozzászólás