- Hirdetés -
Mindenmás

„Én is hazait vásárolok!” – Vegyél te is szegedit!

„Én is hazait vásárolok!” címen indított új kampányt a NAK, amelynek fő célja, hogy felhívja a fogyasztók figyelmét a hazai termékek választására, ami a világjárványra való helyzetben különösen fontos, hiszen ezzel segíteni tudjuk a magyar termelőket és élelmiszer-előállítókat. Mint az a NAK közleményéből kiderült, a kampányban több gasztronómiai és ágazati szakember is részt vesz, akik támogatják a NAK kitűzött céljait. Mi pedig azt javasoljuk, hogy csatlakozz te is mindehhez, mégpedig: vegyél helyit, vegyél szegedit!

A Mars téren áruló kofák hétről-hétre finom, ízes, egészséges élelmet biztosítanak nekünk és neked is. Élj hát a kínálatukkal, támogasd őket, támogasd a létüket a koronavírus-járvány idején is. Csatlakozz ezzel a lépéssel a NAK kampányához.


- Hirdetés -
Fotó: Szabó Dávid

A NAK egyébként rendszeresen, különböző kezdeményezésekkel népszerűsíti a hazai előállítású zöldségeket, gyümölcsöket, élelmiszer-termékeket és ösztönzi ezek megvásárlását, fogyasztását. A néhány héttel ezelőtti „Ne spájzolj!”-kampányt követő új akció elsősorban a városi és vidéki háziasszonyokat szólítja meg.

Fotó: Szabó Dávid

A most elindított, “Én is hazait vásárolok!” elnevezésű kezdeményezéssel a kamara még inkább szeretné előtérbe helyezni a Magyarországon termelt alapanyagokból, magyarországi feldolgozóknál vagy kistermelőknél készült termékeket – ezek megvásárlásával valamennyi állampolgár tudja segíteni a járványhelyzetben nehéz helyzetbe került gazdálkodókat, előállítókat. Ezt az „együvé tartozást” szimbolizálja a kampány központi eleme, a nemzeti színű szív. Emellett a kampány kiemelt csatornáján, a NAK Itthonról Otthonra Facebook-oldalán a kamara arra kéri a magyar termékek iránt elkötelezett látogatókat – továbbá valamennyi potenciális vásárlót –, hogy ezt az összetartozást fejezzék is ki egy-egy hozzászólással, üzenettel, saját tapasztalataik megosztásával.

Fotó: NAK

A közösségi médiában, online hír- és receptoldalakon, nyomtatott újságokban, magazinokban zajló kampányban a kamara bemutatja a másik oldalt, az alapanyag-termelő hazai gazdálkodókat és az élelmiszer-előállítókat is. A kampányban az élelmiszeripar valódi szereplői és a fogyasztók népszerű és hiteles képviselői (Mautner Zsófi gasztroblogger és Molnár B. Tamás szakács) is szerepelnek.

Fotó: NAK

Az „Én is hazait vásárolok!” kezdeményezés a koronavírus-járvány magyarországi megjelenésekor tapasztalt pánikszerű élelmiszer-felvásárlás kapcsán indított „Ne spájzolj!” kampány folytatása. A számos kommunikációs csatornán, médiafelületen lezajlott aktivitás arra hívta fel a figyelmet, hogy a vásárlók ne kezdjenek felesleges élelmiszer-halmozásba, mert az itthoni alapanyag-termelők, előállítók, feldolgozók képesek az ország teljes lakosságát ellátni élelmiszerrel. A roham csillapodásához a kamara akciója is hozzájárulhatott.

A Mars téri piac egyébként a rendeleteknek megfelelően, fennakadások nélkül üzemel, erről itt írtunk:

https://szeged365.hu/2020/04/21/fennakadasok-nelkuli-volt-az-elmult-szombat-a-mars-teren-szerdan-es-penteken-is-szamolnak/


- Hirdetés -

- Hirdetés -
- Hirdetés -

Kapcsolódó cikkek

'Fel a tetejéhez' gomb