Szeged365 állásvadász: segítünk, hogy ne maradj pénz nélkül!
Arra vállalkoztunk, hogy felderítjük a megyében és a városban meglévő, éppen aktuális, szabad munkahelyeket és megosztjuk azt veled, ugyanis azt szeretnénk, hogy a Napfény Városában a koronavírus idején se maradjon senki munka, pénz és megélhetés nélkül!
ÜGYFÉLKAPCSOLATI MUNKATÁRSAKAT KERES A GOODWILL PHARMA KFT.
Fontos a felsőfokú egészségügyi végzettség, illetve emellett a kereskedői szemlélet is. A munkatársak fő feladata a cég termékeinek értékesítése lenne. A munkavégzés helye Szeged. A további részleteket tekintsd meg ITT.
PÉNZTÁROS-ÁRUFELTÖLTŐT, VALAMINT RAKTÁROS-ÁRUÁTVEVŐT IS KERES SZEGEDRE A COLIBRI 90 KFT.
A pénztáros-árufeltöltői munkakörhöz kapcsolódó legfontosabb feladatok:
– Pénztárosi és pénztárhoz kapcsolódó feladatok elvégzése
– A beérkező áru szakszerű kihelyezése az eladótérbe
– Szavatossági idő figyelése
-Vevői megrendelések pontos, határidőre történő összekészítése
– Raktár tisztán tartása
– Leltározásban való részvétel
A munkakör betöltéséhez 2 év szakmai tapasztalatot írnak elő. További részletetket ITT olvashatsz.
A raktáros-áruátvevő munkakör a következő feladatköröket takarja:
- Kezeli a raktárkészletet
- A beérkező készletet átveszi, azt saját reszortjára föltölti
- A reszortja körében:
- Árut a gyűjtőcsomagból kihelyezi, a tér optimális kihasználásával és a logikai rend szerint
- A készletet az arra jogosulttól átveszi illetve az arra jogosultnak kiadja
- Összekészíti a vevői megrendeléseket
- Gondoskodik a raktár és a reszort tisztántartásáról
- Szavatossági időket nyilvántartja
- Részt vesz a raklapos áru kihelyezésében
- Biztosítja a raktár rendjét és tisztaságát
A további részletekért kattints IDE.
IRODAI ÜGYINTÉZŐT, ASSZISZTENST KERES SZEGEDRE A K-LINE-BEAUTY KFT.
A főbb feladatok lennének:
- Általános titkárnői/adminisztratív feladatok ellátása,
- Nagy mennyiségű adatok rögzítése, nyilvántartások vezetése,
- Irattári archiválás, iratok szkennelése, lefűzése,
- Táblázatok, kimutatások készítése,
- Email-ek figyelése,
- Egyéb adminisztratív feladatok ellátása,
- Ügymenetek nyomkövetése és lebonyolítása
Előnyt jelent az irodai és kereskedelmi területen szerzett tapasztalat, valamint az angol nyelvtudás írásban és szóban. További részletekért kattints IDE.