Szegedi önkormányzati cégek nyitották ki ismét kapuikat az ügyfelek számára
Természetesen csak a szabályok szigorú betartásával, és továbbra is arra kérik az ügyfeleket, hogy amennyiben lehetséges, intézzék online az ügyeiket. Az IKV Zrt., a Szetáv Kft. és a Környezetgazdálkodási Nonprofit Kft. azonban ismét fogadja az ügyfeleket.
Az IKV Zrt. arról ír, hogy május 11-től a Dáni u. 14-16. szám, alatti ügyfélszolgálat a megszokott rendben fogadja ügyfeleit. A Deák Ferenc utcai ügyfélszolgálat továbbra is zárva tart.
Az ügyféltérben csak annyi ember tartózkodhat bent, amennyi ügyintéző van, kézfertőtlenítő és szájmaszk használata kötelező, a 1,5 méteres távolságot pedig be kell tartani.
A Szegedi Hulladékgazdálkodási Nonprofit Kft. a Stefánia 6. szám alatti ügyfélszolgálati irodája hétfőtől a korábbi nyitvatartás szerint működik.
Az ügyfélszolgálati irodákban ügyintézés céljából maximum két fő ügyfél tartózkodhat, az ügyféltérben a szájmaszk használata kötelező.
A Szetáv Kft. is újraindította ügyfélszolgálatát a Vág u. 4. szám alatt, de arra kérik felhasználóikat, hogy az elmúlt időszakban megszokott és gördülékenyen működő elektronikus ügyintézést részesítsék előnyben. Az ehhez szükséges nyomtatványok a társaság honlapján elérhetőek. Ügyfélfogadási időben továbbra is rendelkezésre áll a telefonos ügyfélszolgálat a 62/540-540 telefonszámon.