Mielőtt felgyújtanád az irodád: itt a Komplex Assistant, a szegedi káoszelhárító-brigád!
A csillagos ég felé tornyosuló papírhalmok, számlák, szerződések, teljesítési igazolások egymás-hegyén hátán, nem fizető ügyfelek, csúszások, elégedetlen megrendelők, feszültség a kollégáknál… soroljuk még? Ha Neked is ismerős a helyzet, akkor bizony egy tűzről pattant és megbízható irodavezető-pénzügyes tündérre van szükséged. Drága? Tudjuk, de van egy sokkal jobb, egyben sokkal költséghatékonyabb megoldás, ráadásul Szegeden akadtunk rá: úgy hívják, hogy Komplex Assistant.
IRODAVEZETŐ, PÉNZÜGYI VEZETŐ, EGYBEN – AZ EMLÍTETT KOLLÉGÁK FIZETÉSÉNEK TÖREDÉKÉÉRT
Egy nagyon szegedi sikersztori következik. A főhősünk egy fiatal, de már 20 éve a szakmában pörgő szegedi hölgy, aki Martin Luther King stílusában álmodott egy nagyot: Márkusné Laczi Bettina egy olyan céget hozott létre, amely gyakorlatilag egyszerre látja el a vállalkozások asszisztensi, pénzügyi és irodavezetői feladatait.
Két évtizede van a szakmában, dolgozott mindhárom felsorolt pozícióban, átélt és túlélt nagyon kemény viharokat is, két dologban szikla szilárdan hisz:
- nincs olyan, hogy helyrehozhatatlan
- probléma nem létezik, maximum feladat és kihívás.
Az utóbbi kettőt imádja a szegedi vállalkozások svájci bicskája (avagy Betti), többek között erről is beszélgettünk vele az alábbi videóban. Mielőtt megijednétek: a forgatás alatt senki nem sérült meg, maximum néhány monitor, számítógépház és klaviatúra…
BETTI ÉS CSAPATA LESZ A CÉGED SVÁJCI BICSKÁJA
“Gyakorlatilag mindenkivel kapcsolatban vagyunk, aki jól jöhet egy vállalkozás életében, így aztán bármit pikk-pakk el is tudunk intézni, a hagyományos irodai és pénzügyi teendőkön kívül is – a céges gépjármű-vásárlástól a hitelfelvételen át a vállalkozásfejlesztésig” – magyarázta büszkén Betti, aki hozzá tette: a Komplex Assistant nem a könyvelőirodák konkurenciája, hanem pont ellenkezően. Minden könyvelő álma, hogy úgy kapja meg a vállalkozótól a havi anyagot, ahogy az a nagykönyvben meg van írva – ez utóbbi náluk garantált.
VÁLLAKOZÁST INDÍTANI, A COVID-ARMAGEDDON KELLŐS KÖZEPÉN? MIÉRT NE?
“Amikor elindultunk, azt kérdezték az ismerőseim: Betti, biztos, hogy most, a járványhelyzet kellős közepén akarsz vállalkozást indítani?” – emlékezett vissza a pár hónappal ezelőttiekre a Komplex Assistant ügyvezetője, aki úgy gondolta, ha valamiben nagyon hisz, az meg is fog valósulni. Igaza lett, a cég repülőrajttal indult, a jelek szerint sok szegedi vállalkozó vevő arra, ha valaki leveszi a válláról a napi adminisztratív terheket, a tengernyi papírmunkát, a törvényi változások figyelését és az utálatos kintlévőség-kezelést.
AZ ELSŐ LÉPÉSEK: DOBOZBA MINDENT!
Ha szeretnél a Komplex Assistant-tal dolgozni, egyszerű a dolgod. “Az új ügyfeleket arra szoktam kérni, hogy – egy titoktartási szerződést követően – rakják be az irodában kallódó összes papírjukat dobozokba, zsákokba vagy bármibe, amiben el tudják hozni őket és juttassák el nekünk” – magyarázta Betti, aki általában pár napot szokott arra kérni, hogy első körben rendszerbe szedjék az irodai káoszt. Ezt követően leülnek kitalálni a napi és heti rutint, majd indulhat a munka.
A Komplex Assistant egyik legnagyobb előnye a szolgáltatásaik árfekvése: 20 év tapasztalattal és rengeteg profizmussal a töredékébe kerülnek, mint egy pénzügyi vezető bére és járulékai. Sőt, egy irodavezetőnél és egy titkárnőnél is sokkal költséghatékonyabbak.
A slusszpoén, hogy mindhárom kolléga funkcióját tökéletesen ellátják.
Szeretnél rendszert, profizmust és nyugalmat a cégednél?
Keresd meg Bettit és csapatát! Itt hagytuk Neked a névjegykártyáját: