Felhúzott sorompónál robogott át a felújított Sándorfalvi úti vasúti átjárónál a vonat
Több bejegyzés is megjelent már a Szegeden láttalak Facebook csoportban arról, hogy a felújított vasúti pálya mentén létrehozott félsorompók és fényjelzők nem működnek rendesen, ezért minden jelzés nélkül csak úgy átrobognak a vonatok az úton.
Legutóbb, a Sándorfalvi úti vasúti átjárónál hasított el a vonat jelzés nélkül, amelyet az épp ott közlekedő Tamás lencsevégre is kapott:
Majd egy hozzászóló így írt az esetről:
“Remélem nem lesz baleset ott. 3 év alatt elszoktunk tőle, hogy vonat is közlekedik…”
A Facebook csoportban kiposztolt korábbi bejegyzés szerint ez nem az első alkalom volt: Hódmezővásárhelyen is mindenféle jelzés nélkül futott át a vonat:
Rákérdeztünk a MÁV illetékeseinél, hogy mi a helyzet akkor most a jelzések nélkül robogó vonatokkal? A tőlük kapott információink alapján csupán annyi történt, hogy egy technikai hiba miatt a fénysorompó később váltott fehérre, mint ahogy a hagyományos lecsukódott volna, míg különféle szakmai, online fórumokban kivitelezési bakiról pletykálnak. Minden esetre nem árt, ha résen leszünk az átkelésnél és szétnézünk mielőtt áthasítanánk autóval a síneken.
MINDEKÖZBEN SZEGEDET IS MEGLÁTOGATTA AZ ELSŐ TRAM-TRAIN
Hatósági nagyvasúti futópróbát végeztek el a Kecskemét-Kiskunfélegyháza-Szeged útvonalon, majd a hatósági járműszemle és próba is megtörtént Hódmezővásárhely új villamosvasúti vonalán. A vonali próbák a Szeged – Hódmezővásárhely szakaszt érintették, tehát a hódmezővásárhelyi és szegedi villamosvasúti vonalakat járta át a tram-train.
2 hozzászólás