Smart Szeged

Igazi élményközponttá válik a Szeged Plaza – átadták a felújított bevásárlóközpontot

Péntek délután új mérföldkőhöz érkezett a Szeged Plaza, ugyanis ünnepélyes keretek között átadásra került a teljes körűen modernizált bevásárlóközpont. Ez alkalomból a Plaza üzemeltetője és tulajdonosa, az Indotek Group képviseletében Pintyőke Marcell, marketing vezető és Nagy Sándor, Szeged városfejlesztésért felelős alpolgármestere mondott beszédet, majd Holecska Ildikóval, a Szeged Plaza igazgatójával közösen átvágták az átadást szimbolizáló szalagot.

Fotó: Szeged Plaza

A PROJEKT EGYMILLIÁRD FORINTBÓL VALÓSULT MEG

A Pláza fejlesztési munkálatait két ütemben végezték, így korábban már sor került a belső terek, a 400 férőhelyes mélygarázs felújítására, amelyet a külső homlokzat rekonstrukciója követett. Az Indotek Group mintegy egymilliárd forintból valósította meg a projektet, amelynek köszönhetően egy látványos és modern bevásárlóközpont várja majd a látogatókat.

Fotó: Szeged Plaza

KÉT ÜTEMBEN VALÓSULT MEG A FELÚJÍTÁS

A közel 18 ezer négyzetméteres Szeged Plaza modernizálási munkálatait 2019-ben kezdték meg. A fejlesztés első üteme a belső terekkel kezdődött meg, ahol a Plaza új színeket, modern belső burkolatot, korszerű világítást kapott, a közösségi mosdókat felújították, az ételudvart bővítették és a mélygarázs színei is frissültek. A második ütem keretein belül pedig a külső homlokzat változott. A főbejárati és a középső mozi tömb homlokzata acélszerkezetű keretet és egyedi, lendületes színvilágot kapott. A bevásárlóközpont fő homlokzatára további 4 darab LED világítású élőkép került fel, a Plaza logója is lecserélésre került, egységes megjelenésű bérlői logók kerültek kialakításra.

TÖBB ÚJ BÉRLŐVEL IS BŐVÜLT A BEVÁSÁRLÓKÖZPONT

A korszerűsítés nyomán több új bérlővel is bővült a bevásárlóközpont. A felújítás célja az volt, hogy egy az eddiginél modernebb környezetben és látványosabb megjelenéssel fogadják a jövőben a látogatókat, illetve ezáltal reagáljanak a felmerülő látogatói igényekre és további világmárkákkal bővítsék a Plaza kínálatát.

Fotó: Szeged Plaza

A CÉL AZ VOLT, HOGY A PLAZA ÉLMÉNYKÖZPONTKÉNT IS MEGÁLLJA A HELYÉT

“A már 4 éve végzett plázafejlesztési programunk keretében számos vidéki bevásárlóközpontot korszerűsítettünk, a Szeged Plaza esetében azonban az is cél volt, hogy élményközpontként is megállja a helyét. A felújított Plazat a helyi vásárlói igényekhez is alakítottuk, így reméljük, hogy a látványos és színes külső, valamint a fiatalos belső mindenkinek elnyeri majd a tetszését” – mondta Pintyőke Marcell, az Indotek Group marketingvezetője.

Nézd meg videónkban a felújított Plaza átadóját, amelyben Pintyőke Marcell mesél nektek a beruházásról.

Operatőr: Magyar Andor, szeged365.hu

Kapcsolódó cikkek

'Fel a tetejéhez' gomb