Mindenmás

Napi pakk: fagyos szegedi reggelek jönnek, mától sűrűbben jár a tram-train

Cudar hideget jósoltak a meteorológusok: az Időkép mínusz tizennégy fokot prognosztizált ma reggelre Szegedre, az utóbbiból végül 6-7 környéke lett, természetesen mínusz előtaggal. A vasárnapi latyak megfagyva valóságos driftpályává tette a szegedi utakat, annak dacára, hogy az SZKHT kollégái végigpörögték a hétvégét, nem árt az óvatosság. Érkezik a hétindító Szeged365 Napi Pakk, vigyázzatok magatokra!

Boldog névnapot kívánunk

  • Melánia,
  • Vilmos,
  • Vilma,
  • Bács,
  • és Agaton nevű olvasóinknak!

TÁMADNAK A MÍNUSZOK

Reggel már csak az ország nyugati részein tart ki a havazás, Szeged környékén szinte kizárt, hogy Holle Anyó nekilát dunyhát rázni. Napközben időnként befelhősödhet az ég, élénk, több helyen erős lesz az északias szél. A hajnali Sub-Zero után napközben 1-5 fokra számíthatunk Szegeden.

Előrejelzésünk a mai napra:

…és a hét többi részére:

MÁTÓL SŰRŰBBEN JÁR A TRAM-TRAIN

Január 10-től (tehát mától) hétköznaponként a hivatásforgalom szempontjából fontos reggeli és délutáni időszakokban 7 plusz járattal bővül a Hódmezővásárhely és Szeged között közlekedő tram-train menetrendje. Csütörtök éjszakától vasárnap hajnalig éjjel is óránként fognak járni a vasútvillamosok. A járatok április 15-ig ingyenesen vehetők igénybe – jelentette be a MÁV

Az új járatok Hódmezővásárhelyről

  • 6:46-kor,
  • 15:08-kor,
  • 17:08-kor,
  • és 19:08-kor,

Szegedről pedig

  • 14:01-kor,
  • 16:01-kor,
  • és 18:01-kor indulnak.

Munkanapokon további új betétjárat indul Szeged vasútállomásról 7:46-kor és 20:01-kor Rókus vasútállomásra, Rókusról pedig 13:42-kor Szeged vasútállomásra, így a városi szakaszon is egyre többen választhatják a kényelmes új járműveket a villamosok mellett. Csütörtök éjszakától vasárnap hajnalig pedig éjszaka is óránként közlekednek a járatok a két város között, ezzel segítve a hétvégi kikapcsolódásból való biztonságos hazautazást.

A MÁV szerint a végleges menetrend kialakítása folyamatos vizsgálat alatt áll, amelyben a szakemberek figyelembe veszik az utasforgalmi próbaüzem tapasztalatait és az utasok észrevételeit is.

Kapcsolódó cikkek

2 hozzászólás

  1. Visszajelzés: faceless youtube niches
  2. Visszajelzés: กงล้อ888
'Fel a tetejéhez' gomb