Napi pakk: fagyos szegedi reggelek jönnek, mától sűrűbben jár a tram-train
Cudar hideget jósoltak a meteorológusok: az Időkép mínusz tizennégy fokot prognosztizált ma reggelre Szegedre, az utóbbiból végül 6-7 környéke lett, természetesen mínusz előtaggal. A vasárnapi latyak megfagyva valóságos driftpályává tette a szegedi utakat, annak dacára, hogy az SZKHT kollégái végigpörögték a hétvégét, nem árt az óvatosság. Érkezik a hétindító Szeged365 Napi Pakk, vigyázzatok magatokra!
Boldog névnapot kívánunk
- Melánia,
- Vilmos,
- Vilma,
- Bács,
- és Agaton nevű olvasóinknak!
TÁMADNAK A MÍNUSZOK
Reggel már csak az ország nyugati részein tart ki a havazás, Szeged környékén szinte kizárt, hogy Holle Anyó nekilát dunyhát rázni. Napközben időnként befelhősödhet az ég, élénk, több helyen erős lesz az északias szél. A hajnali Sub-Zero után napközben 1-5 fokra számíthatunk Szegeden.
Előrejelzésünk a mai napra:
…és a hét többi részére:
MÁTÓL SŰRŰBBEN JÁR A TRAM-TRAIN
Január 10-től (tehát mától) hétköznaponként a hivatásforgalom szempontjából fontos reggeli és délutáni időszakokban 7 plusz járattal bővül a Hódmezővásárhely és Szeged között közlekedő tram-train menetrendje. Csütörtök éjszakától vasárnap hajnalig éjjel is óránként fognak járni a vasútvillamosok. A járatok április 15-ig ingyenesen vehetők igénybe – jelentette be a MÁV.
Az új járatok Hódmezővásárhelyről
- 6:46-kor,
- 15:08-kor,
- 17:08-kor,
- és 19:08-kor,
Szegedről pedig
- 14:01-kor,
- 16:01-kor,
- és 18:01-kor indulnak.
Munkanapokon további új betétjárat indul Szeged vasútállomásról 7:46-kor és 20:01-kor Rókus vasútállomásra, Rókusról pedig 13:42-kor Szeged vasútállomásra, így a városi szakaszon is egyre többen választhatják a kényelmes új járműveket a villamosok mellett. Csütörtök éjszakától vasárnap hajnalig pedig éjszaka is óránként közlekednek a járatok a két város között, ezzel segítve a hétvégi kikapcsolódásból való biztonságos hazautazást.
A MÁV szerint a végleges menetrend kialakítása folyamatos vizsgálat alatt áll, amelyben a szakemberek figyelembe veszik az utasforgalmi próbaüzem tapasztalatait és az utasok észrevételeit is.
2 hozzászólás