Szegedi Arcok

Ilyet még tuti nem láttál: hatalmasat alkotott a Pick szalámikkal Magyarország első hivatalos Lego-fotósa

A nemzetközileg is elismert fiatal fotós, Lampert Benedek új perspektívában vette górcső alá a szegedi szalámi termékeket, és azok megújult csomagolásait. Legújabb, háromrészes képsorozatában a több mint 150 éves szegedi márka újításait és hagyományait egyaránt sikerült így megmutatnia – írja a vállalat sajtóközleményében.

Lampert Benedek az úgynevezett toy photography műfajon belül alkot, ami azt jelenti, hogy miniatűr tárgyakkal, valósághű környezetet és jeleneteket próbál teremteni. „Ehhez figurákat, egyedileg készített eszközöket használok főként, és lehetőleg minden látványelemet természetes eszközökkel oldok meg. Utómunka tekintetében a szín- és fénybeállításokkal foglalkozom a legtöbbet, hogy lehetőleg minél filmesebb, erős hangulatú legyen a kép. Természetesen apróbb korrekciók és illesztések itt is a folyamat részei, mint a legtöbb fotóműfaj esetében. De a legfontosabb számomra, hogy a fotók lényegi elemei, amikről azt gondolnánk, hogy utólagosak, mindig valósak legyenek – akkor is, ha a valóságtól kicsit elrugaszkodottan illusztrálunk valós folyamatokat, mint ahogyan ez a Pick esetében is történt” – mesélte Benedek, aki egy háromrészes képsorozatot készített a Pick szalámikról.

AZ ÓRIÁSOK FÖLDJÉRE REPÍTENEK BENNÜNKET A KÉPEI

A fiatal fotós Magyarország első hivatalos Lego-fotósaként vált híressé. Képeiben az az érzése támad az embernek, hogy az óriások földjére költözött, ez alkalommal pedig a Pick szalámik kerültek a nagyítója alá. „A képeit nézegetve azt láttuk: pontosan ez a nem hétköznapi, izgalmas szemléletmód kell nekünk. Ez alkalommal kicsit közelebbről engedünk hát betekintést, az új csomagolásokon keresztül” – foglalta össze Szabó-Spanyol Henriett senior márkamenedzser.

IZGALMAS KÖNTÖSBEN LÁTHATJUK, HOGY MITŐL OLYAN EGYEDI A SZALÁMI

Olyan háromrészes képsorozat született, amely izgalmas köntösben mutatja meg, hogy milyen lett a szeletelt Pick szalámik 14%-kal kevesebb műanyag felhasználásával készült csomagolása, azok megújult külseje. „Mikor megkeresett a PICK az ötlettel és először hallottam a projektről, rögtön azt gondoltam, hogy: Ez igen! Bátorság kell ahhoz, hogy valaki egy országimázshoz tartozó, tradicionális terméket egy ilyen formabontó és szokatlan módon mutasson be.” – mesélte mosolyogva Lampert Benedek. „Úgy éreztem, hogy ezzel a projekttel egyfajta hidat is építhetek a saját és nagyszüleim, szüleim generációja közé. Olyan megoldásokat szerettem volna megjeleníteni, melyek minden korosztály számára jelentéssel bírnak, és vonzzák a tekintetet.” – folytatta a közös munkáról a fiatal fotós.


Ha már Pick Szeged Zrt., akkor mára is jutott egy kis dicsőség:

Kapcsolódó cikkek

'Fel a tetejéhez' gomb