Leállt a Yettel, nem lehet hívást indítani, fogadni és a mobilinternet-szolgáltatás sem működik (frissítve)
Szombat reggel óta egy technikai probléma miatt leállt a Yettel hálózata, így az előfizetők nem tudnak se hívást fogadni, se indítani – írta meg az Index.
“Az ön hívásáról a hívott felet sms-ben értesítjük, mivel a hívott szám jelenleg nem elérhető. Aktív hívószámkijelzés-tiltással ez a szolgáltatás nem vehető igénybe” – mondja be egy női hang, amikor egy yetteles számot tárcsázunk, a legtöbb esetben azonban a hálózat egyáltalán nem elérhető. Az érintett telefonszámokon keresztül nem lehet hívást indítani és fogadni, valamint nem működik a mobilinternet-szolgáltatás, és ezek miatt az sms-küldés és -fogadás sem.
A 1220-as ügyfélszolgálati számon a szolgáltató jelzi, hogy részleges hálózati probléma áll fenn és arra kérik a felhasználókat, hogy amennyiben tapasztalják a hibát, indítsák újra készülékeiket.
FRISSÍTVE (10:52) ÚJRA JÓ A HÁLÓZAT
Olvasóink jelzése alapján időközben elhárították a szakemberek a problémát, és újra hívható a Yettel hálózata. Többen azonban még azt tapasztalják, hogy az internet szolgáltatás nem jött vissza.
FRISSÍTVE (12:44) MEGÉRKEZETT A YETTEL HIVATALOS KÖZLEMÉNYE
A délelőtt fennálló hálózati hibával kapcsolatosan az alábbi közleményt küldte a cég szerkesztőségünknek: “Tervezett karbantartás során nem várt fejlemény lépett fel, emiatt egyes ügyfeleink akadozást tapasztalhattak a szolgáltatásban; a hibát elhárítottuk. Az érintett ügyfeleknek szükséges lehet telefonjuk újraindítása vagy repülőgép üzemmód be- kikapcsolása. A kellemetlenségért elnézést kérünk” – írta a Yettel kommunikációs osztálya.
Forrás: index.hu
7 hozzászólás