Magas színvonalat képviselő márkák elitklubjához csatlakozott a CE Glass, két kategóriában is kiválóan szerepelt a MagyarBrands 2022-es pályázatán
Pick, OTP, Bookline, Petőfi Rádió – ez csak négy azon hazai márkák közül, amelyek nevei mindannyiunk számára ismerősen csengenek. További hasonlóan ismert és magas színvonalat képviselő márkák elitklubjához csatlakozott a Szegedről indult CE Glass Industries is a MagyarBrands 2022-es pályázatán, ráadásul egyből két kategóriában is kiváló márkának bizonyult – írta szerkesztőségünknek küldött levelében a CE Glass.
A MagyarBrands több mint egy évtizede díjazza a legeredményesebb magyar vonatkozású márkákat. A program küldetése az elmúlt 13 év alatt sem változott: a vásárlók és az üzleti világ figyelmét ráirányítani a legsikeresebb hazai fogyasztói, üzleti vagy innovatív márkák termékeire, szolgáltatásaira. A több mint 3000 magyar márka közül egy rendkívül komplex folyamat során, üzleti adatok valamint fogyasztók és szakértők egyöntetű értékítélete alapján határozzák meg azt a szűkített klubot, amely kiérdemelheti a MagyarBrands védjegyet. A MagyarBrands program kizárólag olyan magyar márkát értékel, amely Magyarországon
született vagy a létrejöttében, alapításában magyarok vettek részt. Az évszázados családi gyökerekre visszatekintő, Szeged és Szatymaz határában álló CE Glass Industries idén először mérette meg magát a legnagyobb hazai márkák között.
KÉT KATEGÓRIÁBAN IS DÍJAZTÁK A SZEGEDI CÉGET
Mint tovább kiderült, az üvegipari vállalat a „Kiváló üzleti márka” és a „Kiváló innovatív márka” címre is pályázott, és a zsűri mindkét kategóriában díjazásra érdemesnek találta a CE Glass-t. „Az elmúlt évek bizonyították, hogy az olyan kitüntető címek, mint amilyen a MagyarBrands is, képesek pozitív irányban befolyásolni egy márka értékét a fogyasztók és az üzleti partnerek szemében. Mérhetetlen büszkeséggel tölt el, hogy szegedi vállalkozásként, jelentős szegedi és Csongrád megyei munkavállalói bázissal kétszeresen is a legnagyobb, legismertebb és legkedveltebb hazai márkák közé tartozik mostantól a CE Glass is” – mondta el a díj kapcsán Varga Gusztáv alapító-vezérigazgató.
AZ ÉV GYÁRA LETT A CE GLASS
A közleményben kiemelték továbbá, hogy a MagyarBrands díjak odaítélésekor olyan szempontok játszottak szerepet, mint például a tradíció és innováció, a foglalkoztatás, a reputáció, az identitás, az ismertség és a kedveltség. Ezen szempontok alapján szakmai zsűri többek között értékelte a CE Glass családi hagyományokra építő üvegipari tevékenységét, innovatív üvegfeldolgozási technológiáit, géppark modernizációját, továbbá a zömmel szegedi vagy Szeged környékén élő munkavállalóinak elégedettségéért tett lépéseit. Az idei évben nem ez az első alkalom, hogy a CE Glass csapatát szakmai díjban részesítik: tavasszal „Dolgozói elégedettség” kategóriában az Év gyárának ítélték meg a szegedi gyökerű üvegfeldolgozó vállalkozást, szeptemberben pedig a K&H Bank zsűrije ítélte oda „Környezetvédelmi fenntarthatóság” kategóriában a Családi vállalatok kiválósági díjat – tették hozzá.
Egy hozzászólás