Elszállt a szegedi Bamako-különítmény generátora, a Kalmár Motor az utolsó pillanatban mentette meg a rajtot
Az utolsó pillanatban, két nappal az ünnepélyes rajt előtt adta meg magát a szegedi Budapest-Bamako különítmény, a KAM Home Goes 2 Bamako autójának generátora, a Murati Kamilló vezette különítmény segítségére végül a Kalmár Motor Bosch Car Service műhelye sietett. A srácok péntek reggeli rajtját egy korábbi anyagunkban, ITT találod, a Szeged365-ös Bamako-saga következő felvonásában pedig azokat mutatjuk be, akik az összes munkájukat félredobva úgy döntöttek, hogy megmentik a szegedi csapat indulását.
A Kalmár Motortól Tímár Krisztián ugrott ki a Belvárosi híd lábától történő indulásra, aki Fülöp Tímea kolléganőnknek elmondta, hogy Kamilló régi, motoros ügyfelük (a tavaly Bosch Car Service-el bővült Kalmár Motor több, mint 40 éve foglalkozik motorkereskedelemmel, többek között a Yamaha, a Suzuki és a Kawasaki márkaképviseletét is ők látják el a Napfény Városában), belevaló srác, így aztán számukra teljesen egyértelmű volt, hogy bevállalják az utolsó pillanatos munkát, ráadásul munkadíj nélkül, ezzel is támogatva a KAM Home Goes 2 Bamako-t.
A művelet összejött, sőt, még egy tartalék alkatrész is jutott a Toyota Landcruiser-be, amely előtt most 9000 kilométeres út áll (na jó, egy picivel kevesebb, ugyanis már úton vannak Bamako-ba).
A helyszíni villáminterjút az alábbi videóban találod, a szegedi csapatot pedig hamarosan videós bejelentkezés formájában üdvözöljük a messzi távolból:
Mint a szegedi trió a Kalmár Motor Facebook-oldalán hétfőn megírta, ma estére már Afrikába, Marokkó Fez városába fognak érni, ahol kedd reggel indul a nagy afrikai futam terep része, amely a kb 6.000 km-es részt teszi ki a futam teljes hosszából. “Az autó eddig hibátlanul teljesített” – tették hozzá.