Közélet

Egy a logó, három a márkanév: az utasok szóhasználatának megfelelően újulnak meg a MÁV-csoport jól ismert márkanevei és logója

Megújítunk és megőrzünk, fogalmaz Hegyi Zsolt, a MÁV Zrt. vezérigazgatója azzal kapcsolatban, hogy jövőre az utasok szóhasználatának megfelelő módon újulnak meg a MÁV-csoport személyszállítói szolgáltatásaihoz kapcsolódó, jól ismert márkanevek és logók. Az új arculati elemek ugyanakkor takarékossági okokból csak fokozatosan, a régi arculati elemek cseréjének szokásos ütemében kerülnek fel a MÁV-csoport különböző felületeire.

JANUÁR ELSEJÉTŐL EGY KÖZÖS CÉGGÉ OLVAD ÖSSZE

A közlekedési vállalat már korábban bejelentette, hogy a MÁV-csoport három nagy személyszállító cége – a vonatokat közlekedtető MÁV-START, az autóbuszos szolgáltatást végző Volánbusz, illetve a helyi érdekű vasútat üzemeltető MÁV-HÉV – 2025. január elsejétől egy, közös céggé olvad össze, amelynek a neve MÁV Személyszállítási Zrt. lesz.

AZ EGYSZERŰBB, HÉTKÖZNAPI SZÓHASZNÁLATRA TÖREKEDNEK

„Akkor sokan tették fel a kérdést: ez azt is jelenti-e, hogy a mindennapokból eltűnnek bizonyos jól megszokott, közkedvelt márkanevek?” – idézi posztjában a vasúttársaság vezetője, aki hozzáteszi: „Az integráció során kezdettől arra törekedtünk, hogy megőrizzük mindhárom nagymúltú márkanevünket. És meg is őrizzük, igaz, a hétköznapi szóhasználathoz jobban illeszkedő, egyszerűbb formában: MÁV-ként, VOLÁN-ként és HÉV-ként, hiszen amúgy is mindenki így emlegeti őket.” A csoportszintű összetartozást az – immár közös logóvá tett – szárnyaskerék szimbolizálja majd a képen látható módon.

FOKOZATOSAN JELENIK MEG AZ ARCULATVÁLTÁS

A régi-új logókkal hamarosan a hirdetményekben, sőt a járműveken is lehet majd találkozni, de csak fokozatosan, lépésről lépésre. Költséghatékonysági okokból az új logók használata csak azokon a felületeken kezdődik el, amelyek legyártása még nem történt meg, vagy ahol a mindennapi használat során keletkező elkoszolódás és kopás miatt a matricák cseréje amúgy is szükségessé vált. A részleges arculatváltás forrást tehát sehonnan nem von el, korábban nem tervezett költséggel nem jár.

„A MÁV-csoportnak meg kell újulnia, de ezek a márkanevek a közös örökségünk részei. Az emberek többsége minden nehézségünk ellenére is szereti őket és ragaszkodik hozzájuk. Ezzel a felelősséggel bánunk velük és vigyázunk rájuk a jövőben is.”- zárja üzenetét Hegyi Zsolt.

Láttál valamit, amely izgalmas, érdekes vagy hasznos lehet a Szeged365 Family többi tagja számára is? Töltsd le a vadonatúj applikációnkat, küldj fotót és légy a tudósítónk!

App Store: https://apple.co/3ZdLaYm
Google Play: https://bit.ly/3LSOTHJ

Kövess a Szeged365 TikTok, Facebook és Instagram oldalakon is!

Köszönjük, hogy a virtuális családtagunk vagy!

Fotó: mavcsoport.hu

Kapcsolódó cikkek

'Fel a tetejéhez' gomb