Asszisztenst keresünk – csapatot bővítünk, vár a Szeged365!
Otthonosan mozogsz a pénzügyek, a szerződések, a számlák világában? Szeretnél egy pörgős, energikus, tűzről pattant csapat tagja lenni? Légy a hátországunk: pénzügyi és irodai asszisztenst keresünk a Group365 marketing divíziójába (Marketing365), azonnali kezdéssel!
Mielőtt belevágnánk a leendő feladataidba, nézzük, hogy mit kínálunk Neked!
- versenyképes fizetést és juttatási csomagot, korrekt viszonyokat, egy profi csapat megbecsült tagjaként,
- energikus, lendületes, baráti hangulatú közösségben dolgozhatsz,
- megyünk előre, mint Michael Jackson hátra :) – biztos, tervezhető, kiszámítható jövőképet kínálunk a számodra.
Ezek lesznek a feladataid:
- kimenő Szeged365, Marketing365 számlák elkészítése és küldése, bejövő számlák kezelése
- szerződések, megrendelések adminisztrációja
- elszámolások, munkaügyi dokumentációk menedzsmentje
- ügyintézés, irodai kellékek beszerzése
- együttműködés a könyvelővel
Ezt várjuk Tőled:
- legalább érettségi
- minimum 2 év tapasztalat irodai vagy pénzügyi asszisztensként
- alapvető pénzügyi alapismeretek megléte
- számlázó programok és a fontosabb MS Office programok magabiztos használata
- precíz, korrekt, megbízható hozzáállás
A munkavégzés helye a Szeged365 Kelemen utcai irodája, amit – ha szeretnéd – keverhetünk home office munkavégzéssel is. Ha szeretnél velünk pörögni, jelentkezz fényképes önéletrajzzal és motivációs levéllel a [email protected] (Kisházi Sándor) e-mail címen legkésőbb 2024. december 31-ig!