Smart Szeged

100%-ban elektromos, modern SUV alig több, mint 12 millióért? Létezik! – az elektromos jövő megérkezett a Suzuki Veszprémihez!

10 nappal ezelőtt futott be a Suzuki Magyarország bejelentése: már megrendelhető a vadonatúj, tisztán elektromos Suzuki eVitara, amely 426 kilométeres hatótávval, akár 184 lóerős motorral és modern vezetőtámogató rendszerek armadájával készül meghódítani a Napfény Városát. A trendi formavilágú SUV-re már be is futottak az első rendelések az Algyői úton működő Suzuki Veszprémihez (akik nevükkel ellentétben nagyon is szegediek, már több, mint három évtizede tevékenykednek a Tisza-parti városban), ahol Balázs-Piri Árpád értékesítési vezető foglalta össze a legfontosabb tudnivalókat a Szeged365 olvasói számára. 

Íme az 5 legfontosabb tudnivaló az eVitara kapcsán, szegediektől, szegedieknek: 

  • A modell indulóára 12 890 000 forint – a típus hazai bevezetése ezzel a szinttel kezdődik. 
  • A kínálat három hajtáslánccal érkezik: kisebb akkumulátorral elsőkerék-hajtással (144 LE), nagyobb akkumulátorral (174 LE) és összkerékhajtással (184 LE) is.
  • A hatótáv: a 49 kWh-s akkuval 344 km, a 61 kWh-s akkuval elsőkerék-hajtással 426 km, az összkerékhajtású verzióval pedig 395 km. 
  • Alapfelszereltségként többek között parkolóradar elöl-hátul, vezeték nélküli okostelefon-integráció (Android Auto / Apple CarPlay), valamint modern vezetőtámogató rendszerek szerepelnek, ezzel Balázs-Piri Árpád szerint a jóval drágább, prémiumnak mondott modellek alapfelszereltségéhez hasonlót tud az újdonság – jóval korrektebb áron. 

Apropó, felszereltség. Három kivitelben, GL, GL+ és GLX felszereltséggel érkezik Szegedre az újdonság, mindegyikben széria az első-hátsó parkolóradar, a vakító fényre elsötétedő belső tükör, a vezető oldalán a térdlégzsák a másik hat légzsák mellett, a szabadkezes ajtónyitás és még rengeteg vezetőtámogató rendszer. Az utóbbiak között gyalogos- és kerékpáros-érzékelő vészfékasszisztens, sávtartó asszisztens, sávelhagyást megelőző rendszer, adaptív tempomat, táblafelismerő, holttérfigyelő, hátsó keresztirányú forgalom figyelmeztetés is van, de a roppant hasznos fáradásérzékelés is széria. Lehet kérni ülés- és kormánykerékfűtést is, ezek a GL+ szinttől járnak. A GLX többletfelszereltsége a sima távfény-automatika helyett adaptív távfényasszisztens, a tolatókamera helyett pedig professzionális 360 fokos kamerát kap az autó.

Mint interjúalanyunk magyarázta, a 12.890.000 Ft-os ár az elektromos autók között, főleg ebben a méretosztályban abszolút versenyképesnek számít, a nagy érdeklődés egyik oka pedig pont az, hogy a “mi autónkhoz” lojális vásárlói közönség egy része már régóta várt egy tisztán EV modellre. Az eVitara választható 49 és a 61 kilowattórás akkumulátorral, három felszereltségi szinten, valamint elsőkerekes és összkerekes hajtáslánccal is. Itthon 14 190 000 forintról indul a GL a 144 lóerős motorral, 17 640 000 forint a 4×4-es GLX listaára. Négykerék-hajtással csak a GL+ és a GLX társítható, előbbi indulóára 16 340 000 forint. Ezekből az összegekből 1,3 millió forintos kedvezmény érvényes a My Suzuki programban, tehát a tényleges alapár 12 890 000 forint, és 16 690 000 forintba kerül az ársáv másik végén a fullosan megpakolt GLX 4WD.

Az új eVitara már rendelhető az Algyői úton: 

SUZUKI VESZPRÉMI

Szeged, Algyői út 65, 6727

Info vonal: (06 62) 473 000 

Kapcsolódó cikkek

'Fel a tetejéhez' gomb