Sport

A PICK Szeged bajuszt “növesztett” a férfiak egészségéért – „Maradj játékban!” kampány a Kékekkel

Az OTP Bank-PICK Szeged most az egészségmegőrzésben is példát mutat: a csapat idén ősszel csatlakozott a Movember mozgalomhoz, és közösen a Groupama Biztosítóval indította el a „Maradj játékban!” kampányt. A cél egyszerű: cseréld a kifogásokat szűrésre, menj el vizsgálatra időben, és figyelj magadra – írták közleményükben.

BAJUSZT FEL

A szemfüles szurkolók már a mérkőzés hetében észrevehették: a Kékek közösségi oldalai tele voltak bajusz-növesztős, vicces, mégis nagyon fontos üzenetet hordozó videókkal. A játékosok személyesen álltak ki amellett, hogy:

  • a férfiaknak igenis fontos szűrésre járni,
  • rendben van segítséget kérni,
  • és az egészséghez igenis „férfi dolog” felelősen hozzáállni.

NOVEMBER 20.: A BL MECCS

A Bajnokok Ligája találkozó napján a szurkolók láthatták: valami különleges készül.

  • A játékosok speciális, erre az alkalomra készült mezekben melegítettek.
  • A szurkolói zóna tele volt Movember-aktivitásokkal.
  • Felkerült a bajuszkamera is, és ezáltal nagyon sok szegedi arcán jelent meg az ikonikus bajusz!

PÉLDAKÉPEK, AKIKRE TÉNYLEG FIGYELNEK

A PICK Szeged hazai és nemzetközi szinten is a sportág egyik legelismertebb csapata. Sok ezren követik őket, még többen nézik a meccseiket, és rengeteg fiatal számára ők a példaképek.

Ha ők mondják, hogy:

  • menjünk el szűrésre,
  • ne halogassunk,
  • beszéljünk a problémákról,
  • és merjünk segítséget kérni,

akkor annak súlya van. A közlemény szerint ez a kampány ereje.

Kapcsolódó cikkek

'Fel a tetejéhez' gomb