A PICK Szeged bajuszt “növesztett” a férfiak egészségéért – „Maradj játékban!” kampány a Kékekkel
Az OTP Bank-PICK Szeged most az egészségmegőrzésben is példát mutat: a csapat idén ősszel csatlakozott a Movember mozgalomhoz, és közösen a Groupama Biztosítóval indította el a „Maradj játékban!” kampányt. A cél egyszerű: cseréld a kifogásokat szűrésre, menj el vizsgálatra időben, és figyelj magadra – írták közleményükben.
BAJUSZT FEL
A szemfüles szurkolók már a mérkőzés hetében észrevehették: a Kékek közösségi oldalai tele voltak bajusz-növesztős, vicces, mégis nagyon fontos üzenetet hordozó videókkal. A játékosok személyesen álltak ki amellett, hogy:
- a férfiaknak igenis fontos szűrésre járni,
- rendben van segítséget kérni,
- és az egészséghez igenis „férfi dolog” felelősen hozzáállni.
NOVEMBER 20.: A BL MECCS
A Bajnokok Ligája találkozó napján a szurkolók láthatták: valami különleges készül.
- A játékosok speciális, erre az alkalomra készült mezekben melegítettek.
- A szurkolói zóna tele volt Movember-aktivitásokkal.
- Felkerült a bajuszkamera is, és ezáltal nagyon sok szegedi arcán jelent meg az ikonikus bajusz!
PÉLDAKÉPEK, AKIKRE TÉNYLEG FIGYELNEK
A PICK Szeged hazai és nemzetközi szinten is a sportág egyik legelismertebb csapata. Sok ezren követik őket, még többen nézik a meccseiket, és rengeteg fiatal számára ők a példaképek.
Ha ők mondják, hogy:
- menjünk el szűrésre,
- ne halogassunk,
- beszéljünk a problémákról,
- és merjünk segítséget kérni,
akkor annak súlya van. A közlemény szerint ez a kampány ereje.



