Nincs a helyzet magaslatán a Wizz Air: az utasok megérkeztek Rodoszra, csak épp a feladott csomagjaik maradtak Magyarországon
Az utóbbi időszakban mintha nem lenne topon a Wizz Air, legutóbb Angliában rekedtek a szegediek és a magyarok, most pedig nagy meglepés érte azokat, akik kedd délelőtt Budapestről Rodoszra utaztak: a feladott poggyászaik nem érkeztek meg velük együtt a célállomásra.
A Telex egyik olvasója írt erről a lapnak: „Most érkeztünk Rodoszra. Egyetlen csomag sem érkezett meg. A csomagtér üres volt. Senkinek sem hozta el a Wizz Air a feladott csomagját Budapestről. Mi például egy hároméves kislánnyal érkeztünk. Senki nem tud semmit”.
EGY NAPOT VÁRTAK A CSOMAGOKRA
Egy másik utas is írt a Telexnek, így látta a kialakult helyzetet: „A Wizz Air nem tudja, mikor tudja prezentálni a poggyászainkat. Ki kellett töltenünk egy kis formanyomtatványt, és jelenleg várjuk az információkat. A poggyász nyomon követésére adott linken egyelőre a “Tracing continues. Check back later” felirat látszik. Mi kettő darab 20 kilós bőrönd tartalmát nélkülözzük, míg barátaink további egyet. A magyarázat az volt, hogy leszállás után a pilóta kijelentette, hogy üres raktérrel indult, nincsenek poggyászok. Így most kalandosan indul a nyaralás. Se fürdőruha, se váltóruha, alsóneműk, gyógyszerek nincsenek”. Mint kiderült, végül az olvasó szerda dél körül jelzett, hogy a csomagokat egy nappal később megkapták, „így az átmeneti zavar szerencsésen végződött”.
ELNÉZÉST KÉRT A WIZZ AIR
Az esetről a lap megkérdezte a Wizz Airt, akik azt válaszolták, hogy a keddi járatnál gépet kellett cserélni, ezért maradtak az utasok csomagjai Magyarországon. „A légitársaság értesítette az utasokat arról, hogy még aznap, 23 óra 30 perctől átvehetik poggyászaikat a Rodosz-Diagórasz nemzetközi repülőtéren. A mai nap folyamán, augusztus 3-án szállítják ki bőröndjeiket azoknak az utasoknak, akik tegnap nem tudták felvenni csomagjaikat. Szeretnénk ezúton is elnézést kérni az utasokat ért kellemetlenségért”.
Júliusban a lutoni reptéren hagyta az embereket a Wizz Air:
4 hozzászólás