A Telenor Magyarország 140 fővel bővíti a munkavállalói létszámot Szegeden
A Telenor Magyarország novembertől 2 lépcsőben tervezi 140 fővel bővíteni az alkalmazotti létszámot a Napfény Városában – adta hírül az MTI.
VÍRUSBIZTOS MUNKAHELY, ÁLLANDÓ FEJLESZTÉSEK UTÁN JÖTT A BŐVÍTÉS
A 2014 – ben megnyitott szegedi ügyfélszolgálat jelentős regionális munkáltató a térségben. A közlemény szerint évente mintegy kétmillió hívást kezelnek. 85 % az egy percen belül fogadott hívások száma a Telenor szegedi lakossági ügyfélszolgálatán, ahol november 1. után 121, majd 2021. január elsejét követően további 16 munkatárs dolgozik tovább alkalmazottként. Ők eddig nagyrészt munkaerő – kölcsönzőn keresztül dolgoztak a cégnél. A szegedi ügyfélszolgálat ezen kívül egy új, háromfős videochat funkciót alkalmazó csapattal is bővül. A közleményben megjegyezték: az ügyfélszolgálat terhelése a vírusidőszak alatt a Telenornál a korábbiakhoz képest a többszörösére nőtt.
HAZAI SIKERTÖRTÉNET
A jelenleg 75 százalékban a cseh PPF – csoport, és 25 százalékban az Antenna Hungária tulajdonában álló Telenor Magyarország a hazai piac egyik vezető mobiltávközlési vállalata. 3,1 millió előfizetőt lát el hang- és adatátviteli megoldásokkal, digitálisan elérhető tartalmakkal, üzleti megoldásokkal és értéknövelt szolgáltatásokkal. A nyilvánosan elérhető cégadatok szerint a Telenor Magyarország Zrt. értékesítésből származó nettó bevétele tavaly 182,631 milliárd forint volt, 7,3 százalékkal magasabb, mint 2018 -ban. A vállalkozás adózott eredménye megközelítette a 35 milliárd forintot. A szegedi bővítéssel már 1400 főre hízhat a mobilszolgáltató dolgozóinak száma.
Forrás: mti.hu/telenor.hu