Mindenmás

Még mindig gondok vannak a Vodafone-nál a nagy átállás után, cserébe extra mobilnetet kapunk

Múlt héten több napon át zajlott a fejlesztés és a technikai átállás a Vodafone-nál, azonban a betervezett átállás vége után több nappal is vannak még hiányosságok. Nem véletlen, hogy a Vodafone Hungary a közösségi oldalán jelentette be: a technikai szünet okozta kellemetlenségért cserébe extra mobilnetet ad az ügyfeleknek.

Július 24. és 28. között technikai szünetet hirdetett a mobilszolgáltató. A megadott időintervallumban többek közt nem lehetett új szerződést kötni, mobilt vásárolni, illetve javíttatni sem.

NEM KÉSZÜLTEK EL HATÁRIDŐRE, 5GB INGYEN NET JÁRT EMIATT

A nagy átállás azonban a jelek szerint nem készült el a határidőre, ugyanis a társaság a közösségi oldalán jelentette be, hogy a technikai szünet okozta kellemetlenségért elnézést kérnek, és az ügyfelek türelmét extra belföldön és roaminggal is felhasználható 5GB adatmennyiséggel köszönik meg. “A díjmentes adatot minden lakossági és üzleti mobilelőfizetésen (havidíjas és feltöltőkártyás) kedd éjfélig aktiváljuk, és pénteken éjfélig (08.06.) lesz felhasználható” – részletezték.

A BEFIZETÉSI HATÁRIDŐT IS MEGHOSSZABBÍTJÁK

A tájékoztatásból az is kiderült, hogy a My Vodafone alkalmazás átmenetileg továbbra sem elérhető. A Portfolio olvasója pedig azt az információt közölte, hogy a számlabefizetés oldalát sem tudja betölteni. A társaság azt közölte, hogy a www.vodafone.hu oldalon, a My Vodafone Mobil fiókba bejelentkezve érhetők el az applikációval megegyező funkciók és lehetőségek. Egyúttal megnyugtatnak minden kedves ügyfelet, mivel azt is hozzátették: “ameddig a karbantartás miatt nem tudsz online számlát befizetni, a befizetési határidőd meghosszabbítjuk, és természetesen nem fogunk sem késedelmi díjat, sem e-Pack feltételek elmaradási díjat terhelni a következő számládon”.

Kapcsolódó cikkek

Egy hozzászólás

  1. Visszajelzés: auto swiper
'Fel a tetejéhez' gomb