Szeged-Szabadka vasútvonal: finishbe érkeztek az alépítményi munkálatok
A tömörítés gyakorlatilag befejeződött, elkészült az új vasbeton híd, és a felsővezetéktartó oszlopok nagy része is már áll – írja az IHO vasútportál, gyakorlatilag a finisbe érkeztek az alépítményi munkálatok a Szeged-Szabadka vasútvonal felújítása kapcsán. Ismét körülnéztünk a helyszíneken.
Bár a kivitelezés csak október közepén indult, gyorsvonatként száguld a munka, mint az IHO írja,
- a tömörítőgépek a végső simításokat végzik,
- áll az új vasbeton híd is,
- a felsővezetéktartó oszlopok java is a helyére került,
- a zúzottkő is folyamatosan érkezik, az utóbbit a szabadkai teherpályaudvar raktár mögötti részén tolja össze egyre magasabb hegyekbe a homlokrakodó gép.
A felújítási munkálatokat végző orosz RZD International emberei jó tempóban építik össze a 25 méteres vágánymezőket, melyek egy részét már fel is rakodták a darus szállítószerelvényre. Ezek ugyan csak ideiglenes vágányként funkcionálnak majd, mivel a végleges vágány hosszúsínes, összehegesztett kialakítású lesz. Ehhez befutott az első hosszúsínszállítmány is, mely friss hengerlésű, idei gyártású, 120 méter hosszú sínszálakból áll.
2 hozzászólás