“Kicsit viccesnek érzem, hogy havi 8800 forintos bérletárért ázok a járművön fent” – írta szerkesztőségünknek Nóra nevű olvasónk, aki még hétfőn délután utazott az egyik 8-as trolival a klinikáról haza. Rákérdeztünk az esetre az SZKT-nál, hogy tudnak-e róla, mint válaszlevelükben írták, ma már nem indították el a szóban forgó T-660-as pályaszámú trolibuszt.
Kellemetlen élményben volt része hétfőn Nóra nevű olvasónknak, aki a szakadó esőben utazott az egyik trolibuszon haza. Mint írta, az egyik jármű annyira beázott, hogy fékezéskor akár kezet is lehetett volna mosni, az ülés pedig vizes volt.
MINDEN NAP ÁTVIZSGÁLJÁK A JÁRMŰVEKET
A történtek után levélben kerestük meg a Szegedi Közlekedési Társaságot, mint írták, a járművek ellenőrzése, karbantartása napi szintű feladat a vállalatnál. “Minden jármű, amely a városban közlekedik, a kivonulást megelőzően átvizsgálásra kerül. Természetesen, ha tudomásunkra jut bármilyen jellegű meghibásodás, akár a napi szemlén, akár a járművezető jelzései alapján, akár utasbejelentés kapcsán, azt kivizsgáljuk, és a jármű javításra kerül” – írták, majd hozzátették, hogy ettől függetlenül, a járműpark korossága miatt, előfordulnak spontán meghibásodások, melyeket szintén minden esetben kezelnek a munkatársak.
FELDERÍTIK A BEÁZÁS OKÁT
“Ilyen hiba lehet egy menet közben felmerülő beázás is. A bejelentésben szereplő, beázó jármű, a T-660 pályaszámú trolibusz, amelyet a mai naptól nem adunk ki forgalomba mindaddig, amíg a beázás okának felderítése és javítása meg nem történik” – emelték ki, majd arra hívták fel a figyelmet, hogy ha hasonló esetet tapasztal valaki, azt azonnal jelezheti a járművezető felé, illetve megtehetjük észrevételünket az ügyfélszolgálaton is. Nóra olvasónk videót is készített az esetről. Íme:
3 hozzászólás