Mindenmás

Rácsukta az ajtót a babakocsira, majd úgy indult el a járművel a trolivezető ma reggel Szegeden – egy 6 hetes kisbaba feküdt benne (frissítve)

Nem semmi történetre hívták fel a szerkesztőségünk figyelmét olvasóink. Az egyik szegedi édesanya, Nóra a közösségi oldalon számolt be a ma reggeli szegedi kálváriájáról. Mint írta, miután elkísérték a nagyobb gyermeket az oviba, a Diófa Vendéglő megállónál szerettek volna a babakocsival, benne egy 6 hetes kisbabával felszállni az 5-ös jelzésű trolira, ám a sofőr valamilyen oknál fogva egyszerűen rácsukta az ajtót a kocsira és elindult a járművel. Az utasoknak és a szerencsének köszönheti az anyuka, hogy nem történt nagyobb baj.

A teljes történet így hangzik az anyuka tollából: “ma reggel, miután a nagytesót bevittem az öcsivel az oviba, szépen a megszokottak szerint hazaindultunk. A Diófa Vendéglő megállóban szerettem volna felszállni az 5-ös trolira, a Körtöltés utca irányába. Nagyon sokan szálltak le, megvártam a leszállókat, majd amikor felszálltam volna a babakocsival, benne a hat hetes kisfiammal, a sofőr rácsukta az ajtót a járgányomra és szépen elindult.”

A PANASZBEJELNTÉS MEGTÖRTÉNT, FELJELENTÉS KÖVETHETI

Nóra ezek után azt írta, hogy a szerencséje annyi volt csupán, hogy az utasok észrevették, hogy torka szakadtából ordít. Beszámolója szerint amikor a sofőr megállt, Nóra számon kérte őt a történtekért, majd az annyit mondott, hogy ő így vele ne beszéljen. Az anyuka rendőrt akart hívni, de a trolivezető becsukta az ajtót és elillant. Mint hozzátette: “egy nagyon kedves bácsi, aki épp arról a troliról szállt le végig ott volt, és megsúgta nekem a járat számát és a pontos időt. A panaszbejelentés megtörtént, és amint a rendelkezésemre lesz a jegyzőkönyv, a feljelentés is követni fogja” – tette hozzá, majd arra hívta fel a figyelmet, hogy közlekedjenek a szülők óvatosan a gyerekekkel.

Az ügy kapcsán természetesen levélben kerestük az SZKT-t is. Arra voltunk kíváncsiak, hogy a panaszbejelentést követően milyen következményei lesznek az esetnek, kivizsgálják-e azt. Amint válaszolnak, frissítjük cikkünket.

FRISSÍTVE: VÁLASZOLT AZ SZKT, KIVIZSGÁLJÁK AZ ESETET

Levelünkre pénteken válaszolt az SZKT, mint megerősítették, valóban történt bejelentés az ügyfélszolgálaton. Így írnak: “Az utas panasza a jegyzőkönyvben rögzítésre került és megkezdtük az eset azonnali kivizsgálását, amely vizsgálat jelenleg is zajlik. Társaságunk számára fontos, hogy az utasok biztonságban eljussanak utazási céljukig, ezért a hasonló eseteket mindig kiemelt fontossággal és körültekintéssel kezeljük, annak érdekében is, hogy el tudjuk kerülni a hasonló eseteket a jövőben. A vizsgálatunk eredményéről a lehető leghamarabb e-mailben is tájékoztatni fogjuk a bejelentést tevő hölgyet. A történtek miatt Utasunk szíves elnézését kérjük! Utasaink észrevételeire szolgáltatásaink javítása érdekében a jövőben is számítunk és köszönjük. Észrevételeiket kérjük, jelezzék közvetlenül az ügyfélszolgálatunk felé személyesen, telefonon vagy e-mailben.”

Kapcsolódó cikkek

3 hozzászólás

  1. Visszajelzés: blote tieten
  2. Visszajelzés: look what i found
  3. Visszajelzés: novo bar al9000
'Fel a tetejéhez' gomb