Szeged ismét világhírű lett, most éppen egy finoman szólva is “érdekesen kreatív” halreklám miatt (frissítve)
Kevés jobb dolog van a világ Kelet-Európai szegletében, mint a Squatting Slavs in Tracksuits nevű nemzetközi mémoldal, akik a szegedi LIDL-templom után most a Mars Téri Piacot tették világhírűvé. A ma délután Facebook és Instagram sztoriban is közzétett szösszenetén egy, az Irén csarnokban látható halüzlet hirdetése látható, rajta egy anyaszült meztelen lánnyal, aki halakkal takarja intim részeit.
“Én már megfogtam Neked…”
– olvasható a display-en, amely a jelek szerint a mackóalsóban guggoló szlávok agysejtjeit is felégette (a mieinket is). Marketing, level 1.000.000.
FRISSÍTVE: MÁR LESZEDTÉK A SZEXI SELLŐLÁNYT
Cikkünk megjelenését követően szólt a piac menedzsmentje, hogy a szóban forgó hirdetést már leszedték, jelenleg már az alábbi grafika várja a csarnok vendégeit:
Szóval, semmi kreatív szexizés, csak egy tóból kiugró fogassüllő (mi elsőre harcsának néztük, Dani nevű olvasónk helyesbített). A Szegedi Városkép és Piac Kft. illetékesei szerint még 2021. márciusában történt a csere-bere, de ezt sem a Squatting Slavs, sem mi nem vettük észre (pedig szorgalmasan járogatunk a piacra).
NEM ELŐSZÖR TALÁLJÁK MEG SZEGEDET A SZLÁVOK
Ha túlélted a trash marketing műfaj sajátosan szegedi gyöngyszemét, mutatunk még két tételt az említett mémoldaltól, szerintünk ezeket is csípni fogod:
A cikkünk borítóképét a Contextus fotózta.