- Hirdetés -68089a56efbe0f8cb4cf5ca4
- Hirdetés -68089a30efbe0f8cb4cf5c8b
Szegedi Arcok

Büszkeségünk: Szegedről indult startup társalapítója nyerte el első magyarként az „Év Embere” díját a nívós International Loyalty Awards-on

- Hirdetés -6800dd71efbe0f8cb4cc162f

Nagyon büszkék vagyunk, szegedi szakember nyerte az International Loyalty Awards „Év Embere” díját. Kecsmár Zsuzsa, az Antavo Loyalty Cloud társalapítója és stratégiai vezetője érdemelte ki idén a nívós „Év Embere” díjat a Dubaiban megrendezett International Loyalty Awards-on, írta meg közösségi oldalán Sebők Vik Viktória szakújságíró, IT kommunikációs specialista.

MOST ELŐSZÖR NYERTE EL A DÍJAT MAGYAR SZAKEMBER

- Hirdetés -67ece352efbe0f8cb4c12423

Az évente megrendezett International Loyalty Awards a vásárlói hűség iparágán belüli kiválóságokat és innovációkat díjazza, kiemelve azon egyéneket, vállalatokat és szervezeteket, akik vezető szerepet töltenek be a szektor jövőjének alakításában. Most először nyert magyar szakember díjat ezen a megmérettetésen: Kecsmár Zsuzsa, az Antavo Loyalty Cloud társalapítója, akit szakmai körökben úgy ismernek, mint a vásárlói hűségprogramok egyik legszenvedélyesebb képviselőjét.

A CÉG SZEGEDRŐL INDULT HÓDÍTÓ ÚTJÁRA

- Hirdetés -68088d1cefbe0f8cb4cf554c

A londoni székhelyű, de magyar gyökerekkel rendelkező, pontosan Szegedről induló Antavo Loyalty Cloud, a világ vezető hűségprogram-technológiai szolgáltatója. A mintegy tíz éve alapított cég olyan jelentős nemzetközi márkák hűségprogramját fejlesztette ki, mint a BMW, KFC, C&A, BrewDog vagy a Scandic Hotels. A vállalat 100 alkalmazottja a világ különböző országaiból dolgozik, a termékekkel foglalkozó szakemberek és szoftvermérnökök pedig Magyarországon végzik munkájukat.

ZSUZSA MUNKÁJÁVAL EGY EGÉSZ IPARÁG NÖVEKEDÉSÉT SEGÍTI ELŐ

Az International Loyalty Award zsűrije nemcsak az Antavo elképesztő sikere miatt választotta a szegedi szakembert az Év emberének, hanem azért is, mert Zsuzsa fáradhatatlan munkája egy egész iparág növekedését segíti elő.

A vállalat minden évben összeállít egy globális tanulmányt a hűségprogramok szektoráról: az iparági trendeket bemutató Global Customer Loyalty Report a marketinges és hűségprogram-szakemberek legmegbízhatóbb forrása, amelyet idén már 5000 ember töltött le a januári megjelenés óta, ami a szektorban rekordteljesítménynek számít.

KECSMÁR ZSUZSA A FORBES SIKERES NŐI ALAPÍTÓK LISTÁJÁBA IS BEKERÜLT

Kecsmár Zsuzsa néhány éve szerepelt a Forbes „100 Successful European Female Founders in Technology” listáján. Férjével, Kecsmár Attila ügyvezetővel és másik két társalapítójukkal Csarnai Gáborral és Nemes Andrással, illetve nemzetközi menedzsmentjükkel több mint egy évtizede vezetik a vállalkozásukat. Szegeden él, három gyermeke van.

Forrás és fotók: Sebők Vik Viktória

- Hirdetés -68089d04efbe0f8cb4cf5e2c
- Hirdetés -67ece37defbe0f8cb4c12447- Hirdetés -6800de98efbe0f8cb4cc16f7- Hirdetés -6800dee1efbe0f8cb4cc1727- Hirdetés -6800df77efbe0f8cb4cc178e- Hirdetés -6800dfb7efbe0f8cb4cc17c4- Hirdetés -6800e27fefbe0f8cb4cc1989- Hirdetés -6800faacefbe0f8cb4cc286b- Hirdetés -68088d40efbe0f8cb4cf5567

Kapcsolódó cikkek

'Fel a tetejéhez' gomb