Business Superbrands díjat kapott a szegedi Goodwill Pharma
Idén tizennegyedik alkalommal ült össze a jelenleg 20 tagú, független szakemberekből álló bizottság, amely érdemesnek találta a szegedi Goodwill Pharma vállalatot a Business Superbrands 2021 védjegy viselésére – írja közleményében a Goodwill Pharma.
Mint írják, idén huszonhat éve, hogy a marketinggel és kommunikációval foglalkozó szaktekintélyek útjára indították a Superbrands programot Nagy-Britanniában. A cél kettős volt: a kiemelkedő márkák reflektorfénybe állítása, valamint követendő példák felmutatása. A program az indulás óta a világ minden részén ismertté vált, ma már közel 90 országban jelent különleges minősítést a Superbrands cím. Valamennyi országban kiemelt szerep és felelősség hárul a zsűrire, ezért kizárólag elismert szakemberek kerülhetnek be a bizottságba.
A DÍJ, MINT POZITÍV VISSZAJELZÉS
A Superbrands elismerés irányt szab a fejlődésre törekvő piaci szereplők számára, és példát mutat a hazai márkáknak a sikeres márkaépítéshez. A díj olyan pozitív visszajelzés a szegedi vállalat márkájáról, amely szakmai alapon emeli ki a legjobbakat. A díjat odaítélő bizottság az ágazat elismert szakembereiből áll, akik döntésükkel tanúsítják a kitüntetés eddigi sikerességét és hitelességét. Idén tizennegyedik alkalommal ült össze a jelenleg 20 tagú, független szakértőkből álló bizottság, amely érdemesnek találta a Business Superbrands 2021 védjegy viselésére a szegedi vállalatot.
2 hozzászólás