Ezer lóerős szedánt mutatott be a Szegedre érkező BYD luxusmárkája
Az idei évben sem várható lassítás a kínai BYD háza tájáról, ugyanis a saját logóval legyártott elektromos autók mellett a Szegeden gyárat építő vállalat különböző almárkákat épít egy ideje. Mint kiderült, a prémium minőségű járművektől sem zárkóznak el, sőt, most egy ezer lóerős szedánt mutattak be.
Egy ideje már tudható, hogy a BYD kinézte magának az európai kontinenst és nemrég az is kiderült, hogy nem csak behajózott elektromos autókkal fognak támadni, hanem európai összeszerelésű elektromos autókkal, melyek egy vadonatúj és egyben az első európai gyárukban, Szegeden fognak készülni.
BYD-TECHNOLÓGIA, PRÉMIUM MINŐSÉGBEN
Ami szintén biztos, hogy a BYD egy ideig még saját logós autóival építi a márkát idehaza, azonban Kínában felfelé is nézelődnek. Az egyik ilyen márkája a BYD-nek a Yangwang, ami a trendeknek megfelelően elektromos meghajtású autókkal tölti majd fel kínálatát, természetesen a már bevált BYD-technológiákkal, de prémium minőségben. Első autójukat szerdán mutatták be, egy 1000 lóerős szedánt – írja az e-cars.hu.
AZ AUTÓ LEBEGNI TUD A VÍZEN
Az autó az U7 típusjelzést kapta és a BYD saját fejlesztésű, direkt ezen kategóriás autóihoz fejlesztett e4 platformon fog megépülni. Így lesz ez a már korábban bemutatott U8 SUV esetében is. Érdekesség az U8 esetében, hogy a BYD felszerelte ezt az autót egy olyan kiegészítővel, aminek segítségével az autó lebegni tud a vízen, ami igazi kalandokhoz segítheti hozzá a leendő tulajdonosokat. Igény pedig van az efféle autókra is Kínában, ugyanis helyi médiumok szerint csak az első 3 napban 8000 előrendelés érkezett az U8-ra, ami egyébként szintén egy 1000 lóerős bitang lesz a BYD elmondása alapján.
Visszatérve az U7-hez, a szerdán bemutatott típus sok technikai csemegét fog felvonultatni (pld.: LiDAR), ám a komoly minőségnek és a technológiáknak meg is fogja kérni a BYD az árát. A Yangwang U7 alapárát valahol 140 000 dollárnál várják az elemzők. Sajnos a BYD semmilyen technikai specifikációt nem adott meg az U7 esetében, csupán az 1000 lóerős teljesítmény és az e4 platform megléte ismert