Szegedi ArcokVideo365

Kiloptunk egy 50 milliós járgányt a szegedi Tiszabusz Plusztól és még le sem szidtak érte…

30 éve működik baleset, karambol vagy bármilyen egyéb slamasztika nélkül a szegedi Tiszabusz Plusz Kft., akikről az a hír járja, hogy még soha, senkit nem hagytak az út szélén, sőt, a tulajdonos-ügyvezető Sutka Ferenc legalább tíz éve nem feküdt le úgy aludni, hogy kikapcsolja a telefonját. Szeged és a régió piacvezető személyszállítási vállalkozásánál jártunk, sőt, még egy 50 milliós, 410 lóerős Mercedes Tourismo buszt is elcsentünk. Érkezzen a 2023-as év első Szeged365-ös tesztútja, egyben egy szegedi Grand Theft Auto menet, tizenkét méteres, ötven fős kiadásban!

NÉVJEGY: TISZABUSZ PLUSZ KFT

Mielőtt belevágnánk, kezdjük az alapokkal. A szóban forgó cég buszos utakkal foglalkozik, de nem utazási irodaként, hanem úgy, hogy a (tényleg) makulátlan állapotban lévő járművet, a profi sofőrt és a megbízhatóság garanciáját adják. 25 éve ők viszik a munkásokat a Continental-Contitech Budapesti úti gyárába, a nyaraló szegedieket Korzika szigetére vagy éppen a Másnaposok című filmre hajazó legénybúcsúzó különítményt Siófokra.

  • Ők azok: Tiszabusz Plusz Kft., Szegeden, a Dorozsmai út 38. alatt
  • Ezzel foglalkoznak: belföldi és külföldi utazások 9 – 53 fő között, modern, felszerelt prémium kategóriás buszokkal
  • Ezért csípjük őket: 30 év baleset és slamasztika mentesen, plusz mint a lenti videós anyagunkból kiderül majd, Feriék megbízhatóbbak, mint egy svájci óra
  • Egyedi skill-ek: feltűnően csinos lányok az irodán, jó kávé, csilivili állapotban lévő járgányok

A SRÁCOK, AKIK 30 ÉVE NEM KAPCSOLTÁK KI A TELEFONJUKAT

Három évtizede gurul a Tiszabusz, amely Szeged legrégebbi személyfuvarozási cége. Mint Sutka Ferenc tulajdonos-ügyvezető büszkén újságolta, a 30-ból 25 éve ők viszik a szegedi Continental-Contitech és a Kisteleki Kábelgyár munkásait és soha, egyetlen percet sem késtek még. Másfél évtizeden keresztül hozták-vitték a Magyar Honvédség katonáit, de rengeteg ügyfelük van az utazási irodák, az iskolák és a versenyszférás cégek piacáról is.

Arról, hogy mi a titkuk, Feri egyszerű választ adott, három tételben:

  • 30 év alatt egyszer sem baleseteztek, pedig van a cégben több, mint 26 millió kilométer (erről majd bővebben is írunk),
  • 30 év alatt még soha, senkit, sehol sem hagytak ott,
  • és nem volt még olyan éjszaka, hogy az ügyvezető kikapcsolja a telefonját.

Az utóbbira a legjobb bizonyíték, hogy amikor elsőre mentünk volna forgatni a Dorozsmai úti telephelyre, a cég feje éppen Észak-Macedóniában volt, mert az éjszaka közepén kaptak egy telefont, hogy egy csapat szegedi Szkopjében ragadt egy repülőgéptársaság bakija miatt, a Tiszabusz csapatával pedig Sutka Ferenc is útnak indult a mentőakcióra.

ÚJ? NEM, PERWOLLAL MOSVA!

Feltűnően jó állapotban van a telephelyen lévő 15 járgány, bár, hogy korrektek legyünk, amikor ott jártunk, 5-6 parkolt bent, a többi úton volt. A többibe villámgyorsan felszöktünk, az akkor készített fotók szerintünk mindent elárulnak az állapotukról.

Ilyenek a Tiszabuszok kívülről:

…és ilyenek belülről:

Egy személyszállításra használt, komolyabb busznál nagyjából 1 millió kilométernél kell először nagyobb javítást végezni, náluk viszont 3-4 ezres járművek futnak, azokat is gyakran átnézik, karbantartják, ezért aztán tényleg minimális a hiba lehetősége a cég által lebonyolított utaknál. Arra a kérdésre, hogy miként sikerült 3 évtizedet és közel 30 millió kilométert balesetmentesen végigvezetni, az ügyvezető válasza egyszerű volt: nem vezetnek éjszaka és minden esetben úgy szervezik meg az utakat, hogy a sofőrök normális körülmények között pihenhessenek.

MEGYÜNK LOPNI, A PITYINGER MEG A VÁRADI

A cég zászlóshajója egy 12 ezer köbcentis, 52 fős, 410 lóerős, 12 méter hosszú Mercedes Tourismo, amelynek az ülései nagyjából úgy néznek ki, mintha egy évjáratban megfelelő E-klasse belsejét látnánk, a buszban pedig az elektromos árnyékoló-rolóktól kezdve a fedélzeti monitorokon át a mosdóig minden van, kicsit nagyzolva írhattuk volna azt is, hogy igazi luxusjárat, de ugye, a Szeged365-nél nem szoktunk nagyzolni. Amint behuppantunk az elektronikusan állítható vezetőülésbe, megfogant a galád gondolat:

…ezt bizony el kellene kötni egy körre.

Mire azonban a címünkben leírt illegál-jelenet lezajlott volna, vendéglátónk már fel is ajánlotta, hogy próbáljuk ki a gépet. Mutatjuk, milyen volt vezetni a hatalmas aranyost, amelynek ménesében pont annyi lovacska vágtázik, mint egy vele egy idős BMW M3 esetében:

Buszt bérelnél?

Utazást szervezel?

Vagy csak megindulnátok a haverokkal erre-arra?

Mutatjuk, hol találod Szeged piacvezető buszos cégét:

  • +36 70 448 8888
  • +36 30 841 6003
  • 6728 Szeged, Dorozsmai út 38.
  • Még több infót a cégről és a szolgáltatásokról IDE kattintva találsz.

Kapcsolódó cikkek

'Fel a tetejéhez' gomb