Fogyasztóvédelmi eljárás indult a Wizz Air légitársasággal szemben – se szállást, se tájékoztatást, se átfoglalást nem biztosítottak
Fogyasztóvédelmi eljárás indult a Wizz Air légitársasággal szemben – tudtuk meg az Igazságügyi Minisztérium (IM) hétfőn kiadott közleményéből. Mint írják, az elmúlt időszakban megnövekedett a Wizz Air Hungary Zrt. légitársasággal szemben a fogyasztóvédelmi hatósághoz benyújtott fogyasztói panaszok száma, amelyek közül több eset a médiában, és portálunk által is nagy visszhangot kapott.
Mint ma kiderült, fogyasztóvédelmi eljárás indult a Wizz Air légitársasággal szemben. A panaszok szerint a Wizz Air:
- nem nyújtott tájékoztatást és segítséget járatkésések és járattörlések esetén,
- nem biztosított szállást és átfoglalást, többletköltséget okozva ezzel az utasoknak,
- nem válaszolta meg 30 napon belül a fogyasztói beadványokat,
- valamint emelt díjas telefonos ügyfélszolgálatot működtet, ezzel is megsértve a jogszabályokat és a magyar fogyasztók jogait.
Emiatt a szakmai irányító IM kezdeményezésére fogyasztóvédelmi hatósági vizsgálat indult a Budapest Főváros Kormányhivatalánál a magyar fogyasztók és magyar családok jogainak védelme érdekében. Az eljárás célja az esetleges jogsértő magatartás feltárása, megszüntetése és szankcionálása, hiszen a jogszabályokat valamennyi vállalkozásnak be kell tartani – írták a közleményben.
SZEGEDIEK RAGADTAK KINT LONDONBAN
Egy hónappal ezelőtt írtuk meg a szegedi Laura kálváriáját a Wizz Airrel, aki horror áron vásárolt repjeggyel, és több napos káosz után végre hazatérhetett a városunkba Londonból. Hozzátartozik az igazsághoz, hogy a július végén kialakult hőhullám okozta kellemetlenségek közepette ő még a szerencsések közé sorolható, hiszen élt kint rokona, aki rögtön a segítségére tudott sietni, mások sokkal rosszabb helyzetben voltak. Laura tudomása szerint értük majdnem három nap után küldött egy járatot a légitársaság, addig ott bolyongtak a lutoni repülőtéren.
2 hozzászólás