Mintha Michelin-csillagot kaptak volna: hatalmas elismerésben részesült a szegedi Antavo
A világ legjobb hűségprogram-szolgáltatói közé sorolta a Gartner a szegedi Antavo nevű startupot, amely marketingszoftverrel tört a csúcsra, és olyan partnerekkel dolgozik, mint a Pepsi vagy a Benetton.
A Forbes.hu beszámolója szerint a startup egyik legfontosabb eredménye, hogy felismerték a „nem tranzakciókon alapuló, élményközpontú jutalomrendszer fontosságát”. Az Antavo fő terméke egy személyre szabott hűségprogramokat kínáló marketingszoftver, amely leginkább az „in real life”-nak nevezett megoldása miatt egyedi, ami lehetővé teszi, hogy akkor is kapcsolatba lépjenek az adott cég vásárlóival, amikor az nem vásárol.
„Mivel a globális piacra dolgozunk, az innováció a legcélratörőbb módja a sikernek. Éppen ezért arra törekszünk, hogy a trendeket diktáljuk, és ne kövessük. Ez az elismerés olyan, mintha Michelin-csillagot kaptunk volna!” – írta a közleményben Kecsmár Attila, az Antavo ügyvezetője.
Az Antavót Londonban alapították, kutatói bázisa azonban Szegeden található. Januárban Amerika legnagyobb kereskedelmi expóján mutatták be új fejlesztésüket, amit a Disney és a Lush képviselői is kipróbáltak.