Szegedi Arcok

Odacsukott babakocsi-ügy: elnézést kért az SZKT, közben jött egy másik beszámoló is

Rácsukta az ajtót a babakocsira, majd úgy indult el a járművel a trolivezető Szegeden – írtuk meg elsőként csütörtök délelőtt, azóta pedig az SZKT és a kismama is megszólalt az ügyben. Az előbbi elnézést kért az érintettektől, az utóbbi panaszt tett, mi pedig kaptunk egy újabb, témába vágó olvasói tudósítást, egy másik, szintén szegedi esetről.

Az eredeti sztori részleteit az alábbi cikkünkben találod, a lényege annyi, hogy

  • a szegedi kismama 6 hetes kisfiával szeretett volna szerda reggel felszállni az 5-ös trolira,
  • a mozdulat közben járat ajtaja hirtelen becsukódott, csapdába ejtve a babakocsi első két kerekét, majd elindult,
  • Nóra (így hívják az anyukát) kétségbeesetten dörömbölt és kiáltozott,
  • majd pár méter gurulást követően – miután az utasok szóltak a sofőrnek – megállt.

A két napja a Szeged365-ön megjelent beszámoló szerint Nóra számon kérte a sofőrt a történtekért, aki annyit mondott, hogy vele így ne beszéljen. Az anyuka rendőrt akart hívni, de a trolivezető becsukta az ajtót és elillant, anélkül, hogy megkérdezte volna, jól van-e a baba.

A 6 hetes kicsi egyébként épségben úszta meg a hajmeresztő kalandot.

ELNÉZÉST KÉRT AZ SZKT, VIZSGÁLATOT INDÍTOTTAK

Megkeresésünkre az SZKT pénteken reagált, mint megerősítették, valóban történt bejelentés az ügyfélszolgálaton.

“Az utas panasza a jegyzőkönyvben rögzítésre került és megkezdtük az eset azonnali kivizsgálását, amely vizsgálat jelenleg is zajlik. Társaságunk számára fontos, hogy az utasok biztonságban eljussanak utazási céljukig, ezért a hasonló eseteket mindig kiemelt fontossággal és körültekintéssel kezeljük, annak érdekében is, hogy el tudjuk kerülni a hasonló eseteket a jövőben. A vizsgálatunk eredményéről a lehető leghamarabb e-mailben is tájékoztatni fogjuk a bejelentést tevő hölgyet”

– írták, majd hozzátették, hogy a történtek miatt az utas szíves elnézését kérik.

“Utasaink észrevételeire szolgáltatásaink javítása érdekében a jövőben is számítunk és köszönjük. Észrevételeiket kérjük, jelezzék közvetlenül az ügyfélszolgálatunk felé személyesen, telefonon vagy e-mailben” – zárult a Szegedi Közlekedési Kft. szerkesztőségünknek küldött válasza.

ÚJABB BESZÁMOLÓ, EZÚTTAL VIDEÓS FORMÁBAN

A csütörtöki cikkünket követően az RTL is anyagot készített az esetről, mint a péntek esti híradóban nyilatkozó Nóra részletesen is elmondta, mi történt:

KOPASZ, SZAKÁLLAS, ÉS MÉG AZT IS MEGNÉZI, LÁZAS-E A GYERKŐC

A Szeged365 szerkesztőségében a pozitív hír is hír (sőt, kiemelt figyelmet fordítunk a példaértékű szegedi sztorikra), most is egy ilyen következik. Az alábbi beszámoló Ádám nevű olvasónktól futott be péntek késő este, a fókuszban ismét a szegedi közösségi közlekedéssel, egy kicsit azt bemutatva, hogy nem szabad általánosítani.

“Sziasztok! Ma a fiam délután rosszul lett a 24-es járaton, sajnos be is hányt. A sofőr hátra ment, hogy megnézze mi a baja és még azt is megnézte, hogy nem-e lázas nagyon segítő kész volt és nagyon kedves. Aztán mikor leszálltunk a csillag térnél még egyszer hátra jött és megnézte, megkérdezte, hogy van”

– szól a beszámoló, melyben Ádám azt írja, hogy megírhatnánk ezt is, mert szerinte ez pont az ellenkezője a babakocsis esetnek. Megírtuk, köszi a beszámolót. A sofőrről az olvasói tudósítás alapján egyébként annyit lehet tudni, hogy kopasz és szakállas, ha valaki magára ismer, megy neki a virtuális pacsi.

Kapcsolódó cikkek

Egy hozzászólás

'Fel a tetejéhez' gomb