Blog

Úgy fest, bejön a Tram-Train challenge: már egy hete nem törték össze a vasútvillamost

Egy hete indult a Kétfarkú Kutyák tram-train össze(nem)törő kihívása, a döbbenet a dologban az, hogy azóta

  • senki
  • sem
  • törte
  • össze
  • a tram-traint.

Egészen pontosan, utoljára pont a kihívás előtt egy nappal történt meg az utolsó baleset, április 24-én, szerencsére személyi sérülés mentesen.

MÉG HÁROM BALESET – ÉS BALHÉMENTES HÉT KELL AHHOZ, HOGY FEKVŐTÁMASZOZZANAK A KÉTFARKÚAK

A Szeged365 olvasói által “tram-train challenge” névre keresztelt kihívás teljesítéséhez még három baleset és bárminemű – autósok által okozott – slamasztikától mentes hét szükségeltetik.

“Ha 1 hónapig nem megy neki senki a TramTrain-nek és nem is parkolnak úgy elé, hogy megakadjon a közlekedése, akkor két lelkes szegedi fiatalember vállalja hogy 40-40 fekvőtámaszt megcsinál a Dugonics téren a nyilvánosság előtt”

– írták pont egy hete a Kétfarkú Kutyák, a szóban forgó két lovag pedig a párt szegedi aktivistái közül kerül majd ki.

2021. NOVEMBERE ÓTA MÉG NEM VOLT OLYAN HÓNAP, HOGY NE TÖRTÉK VOLNA ÖSSZE A TRAM-TRAINT

Végigpörgettük a Szeged365-ön megjelent tram-traines cikkeket és az a nagy harci helyzet, hogy bár balesetmentes hét már volt a kék-sárga csoda történetében, azonban olyan még soha nem fordult elő, hogy egy hónap lement volna koccanás, baleset, méregdrága sportkocsival a sínekre parkolás (satöbbi) nélkül. Pedig a tram-train 2021. január 7-én történt Magyarországra érkezése, majd ugyanezen év novemberében történő indulása óta azért eltelt egy kis idő:

A saját cikkeinket és a MÁV közleményeit végigböngészve nagyjából az jött ki, hogy eddig maximum két hétig bírták a szegedi és vásárhelyi Max Damage hívők dodzsemezés nélkül, szóval, még legalább egy nyugodt hét kell a rekord-döntéshez, majd azt követően további kettő a fekvőtámaszokhoz.

“FELAVATVA”

“Felavatva” – pötyögte be 10-ből 9 Szeged365 kommentelő az első olyan Szeged365 cikk alá, amely tram-train balesetről szólt. A dátum 2021. szeptember 7., a helyszín a Tóalj és az Ady Endre utcák kereszteződése, Vásárhelyen. A koccanás úgy történt meg, hogy a vasútvillamos hivatalosan még forgalomban sem volt, csupán az 50 ezres futópróbáját végezte (volna).

Nem kellett sokat várni az első szegedi balesetre sem, a 2022. év elején bekövetkezett karambol viszont – a fenti, vásárhelyivel szemben – már személyi sérüléses volt. Az autó márkáját már le sem merjük írni, a Szeged365 szerkesztőségében is van BMW-s, nem kell a házon belüli balhé (hupsz, mégis leírtuk).

A négy hét május 23-án jár le, ha összejön – mi nagyon bízunk, sőt, hiszünk is benne – élőben fogjuk adni a 40 fekvőtámaszt a Dugonics térről.

Balesetmentes közlekedést kívánunk minden szegedi és vásárhelyi autósnak, a dodzsemezést meg inkább hagyjuk meg a következő majálisra!

Kapcsolódó cikkek

'Fel a tetejéhez' gomb